קלופ: "היו רגעים שלא חשבתי שננצח". שירר טען: מאנה צלל

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Clive Brunskill/Getty Images

המאמן משוכנע: "ניצחנו בצדק, אי אפשר לעשות רצף כזה ללא מזל". ליברפול תוכל להשוות את שיאה של סיטי אם תנצח באולד טראפורד לאחר הפגרה. מילנר: "נשארתי רגוע". באנגליה פירגנו: "קובעת סטנדרט חדש"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
אלופת אירופה ממשיכה בשלה. ליברפול השיגה אתמול ניצחון דרמטי 1:2 קשה על לסטר ושמרה על המאזן המושלם – שמונה ניצחונות בשמונה משחקים בפרמיירליג, תוך שבירת עוד ועוד שיאים. כעת הפער ממנצ'סטר סיטי, לפחות זמנית, צמח לשמונה נקודות יתרון. בממלכה לא נותרו אדישים. "השעון כבר תיקתק, לסטר הייתה בטוחה שתחזור עם נקודה אבל אז ליברפול זכתה בפנדל והמשיכה את פתיחת העונה הנפלאה שלה. עוד ניצחון פראי של קלופ", נכתב ב-BBC. "הריצה המטורפת של ליברפול נמשכת", החמיאו ב"סקיי ספורט".


ב"דיילי מייל" נכתב: "ליברפול סופרת עד 17. מתרחקת מסיטי מצד אחד אך קרובה לשבור את שיא הניצחונות שלה מצד שני. אין ספק שהן קובעות סטנדרטים חדשים בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי". מנגד, אלן שירר "הרס" את החגיגה וטען שסאדיו מאנה צלל. ליברפול תוכל להשוות את השיא של סיטי דווקא באולד טראפורד במשחק נגד היריבה השנואה מנצ'סטר יונייטד לאחר פגרת הנבחרות.


יורגן קלופ אמר: "זה היה משחק מאוד קשה ומותח. לאט לאט העלינו את הקצב שלנו. הכדורגל ששיחקנו היה חשוב. השער של לסטר פגע בנו ועצר אותנו אבל אחר כך רצינו להמשיך קדימה. ברור שהיה פנדל, ידענו שזה נראה יקרה, שנזדקק להילחם על הניצחון בכוח ועשינו את זה. אי אפשר לנצח כל כך הרבה משחקים בלי מזל, אבל הגיע לנו לנצח בהתחשב ב-90 הדקות."




התחושות לפני הפנדל: "95% מהקבוצות יהיו מרוצות מתיקו נגד לסטר, ואחרי משחק קשה מאוד באמצע השבוע – אז ברור שאני מרוצה. לסטר סיטי תגיע לאירופה, בשנה הבאה הם ישחקו באמצע השבוע. המחצית הראשונה הייתה יוצאת דופן לדעתי, הייתה לנו המון אנרגיה. אבל כבשנו רק שער אחד ולאחר מכן היינו פחות טובים ואיבדנו כדורים. מבחינתי אחרי ה-1:1 זה נראה שלא היינו קרובים לנצח אבל ידעתי שלא נפסיד. גם אם היינו עושים תיקו זו לא קטסטרופה. לא קל לנצח שמונה משחקים".


על מילנר: "הוא היה בטוח בעצמו וכבש ואנחנו שמחים. אני לא יודע אם אמרתי מספיק דברים חיוביים עליו, אין לי בעיה לעשות זאת שוב. הוא מאוד חשוב, לא רק היום. זה היה משחק קשה אבל אפילו הוא לא יכול לשחק 12 משחקים ברציפות, זה פשוט תובעני מדיי".


על משחק ההגנה: "אמרו שההגנה שלנו בנסיגה אבל אם להיות כנה, צפיתי בהרבה משחקים ומעולם לא ראיתי קבוצה שעושה משחק הגנה כל כך טוב ומשתקת את ג'יימי וארדי כפי שעשינו היום. הרבה דברים טובים הובילו לתוצאה הזו. לוברן ו-ואן דייק היו טובים".


ג'יימס מילנר וג'ורדן הנדרסון חוגגים (Clive Brunskill/Getty Images)
 


רוברטו פירמינו נבחר לשחקן חודש ספטמבר של ליברפול. הברזילאי אמר: "אני מאוד מרוצה מההתפתחות שלי כאן במועדון, המטרה שלי היא להשתפר כל הזמן ולעזור לקבוצה עם גולים ובישולים. אני מחויב לעבוד קשה ככל האפשר". השחקן הוסיף שהוא נרגש משיר האוהדים שלו: "זה מדהים, זה מניע אותי לתת מעצמי יותר".


החודש של ליברפול: "שיחקנו טוב, ניצחנו הרבה משחקים. הייתה לנו נסיגה קלה נגד לסטר אבל הצלחנו לחזור לעצמינו ולנצח את המשחק. השגנו את כל המטרות שלנו, שומרים על הקצב שלנו. אני חושב שביחס לאיכות שיש לנו – עדיין לא הראינו כלום".


ג'יימס מילנר שכבש את הפנדל המנצח סיפר: "זה נכון, הייתה המתנה ארוכה עד לבעיטה, ניסיתי להתרכז ולהישאר רגוע במה שעליי לעשות. תמיד קשה לנצח, הם קבוצה טובה. היינו מעט עייפים במחצית השנייה אבל העובדה שניצחנו מראה שיש לנו אופי. הקבוצות המובילות תמיד נלחמות עד הסוף, גם במשחקים לא טובים צריך לעבוד קשה ולהאמין עד לרגע האחרון, עשינו את זה בהזדמנויות רבות. לעתים היה שם קצת מזל". הקשר העלה פוסט הומוריסטי ברשתות החברתיות.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1️⃣ goal 1️⃣ assist 3️⃣ points 8️⃣ in a row 9️⃣5️⃣ mins of top support ✅ decent day at work

A post shared by James Milner (@jamesmilnerofficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי