דיווח: מעמדו של סולשיאר נסדק. אינס: "לדה חאה אין מושג"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Henry Browne/Getty Images

לפי "מירור", אד וודרוד מאבד סבלנות לאחר פתיחת העונה הקשה. ב"דיילי מייל" נכתב: "המצב קשה יותר ממה שהיה עם מויס". שחקן העבר פול אינס תקף את השוער וגם את המאמן וסימן את האיש שהיה חייב להחליף את מוריניו

(גודל טקסט)
אין ספק שאלה ימים קשים מאוד עבור מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים הפסידו גם לפני פגרת הנבחרות כשנכנעו 1:0 לניוקאסל ובמחזור הבא יפגשו את ליברפול הלוהטת. כרגע, קשה לראות את האור בקצה המנהרה. לפי "מירור" גם מעמדו של המאמן אולה גונאר סולשיאר נסדק כאשר סגן יו"ר ההנהלה, אד וודוורד, מתחיל לאבד סבלנות. בינתיים, בתקשורת הולך וגובר גל הביקורות נגד המאמן הנורבגי. ב"מירור" נכתב שהמצב נראה גרוע אפילו יותר מאשר בתקופתו של דיוויד מויס שלא סיים את עונת הבכורה שלו והזהירו שהפיטורים עשויים להיות מהירים.


גם שחקן העבר פול אינס מאוד לא מרוצה מהמאמן. אינס אמר: "אני לא כאן כדי לקרוא לפיטורים של אף אחד, הייתי שם וזו לא הרגשה נעימה, אבל אני חוזר ואומר – ההנהלה צריכה לקבל החלטה מהירה לגביו ככל האפשר. מה הוא השיג כדי לקבל את התפקיד הזה? הוא ירד ליגה עם קרדיף ואז הלך למלדה. אז מה גרם לדירקטוריון לחשוב לכל הרוחות שהוא האיש המתאים לאחד התפקידים הגדולים בכדורגל אם לא הגדול שבהם?"


על התזמון: "אם הם היו מחכים עד לסוף העונה והיו מפעילים שיקול דעת בניתוח המצב – אני לא חושב שהוא היה ממשיך. מה שעמד לנגד עיניהם – ההתרגשות מההדחה של פריז סן ז'רמן ועוד כמה משחקים. אפילו הצוות שעוזר לסולשיאר – כולם צעירים, אין תגובה מצד אף אחד, לאף אחד אין מושג מה קורה".



סולשיאר. שעון החול הולך ואוזל? (Michael Regan/Getty Images)


המחליף האידיאלי: "תמיד הרגשתי שמאוריסיו פוצ'טינו היה צריך להיות זה שייכנס לתפקיד לאחר ז'וזה מוריניו. הוא מאמן מהשורה הראשונה. אנשים קוראים לו 'בחירה מסוכנת', אבל סולשיאר הוא הבחירה המסוכנת. מעניין אם פוצ'טינו גילה עניין להגיע".


גם השוער דויד דה חאה לא נותר חסין מביקורת. הספרדי כביכול לא ברח מאחריות והודה ששום דבר בקבוצה לא עובד, אך האקט הזה דווקא הכעיס עוד יותר את אינס שאמר: "צפיתי בראיון שלו לאחר המשחק והייתי אובד עצות. הוא אמור להיות אחד המנהיגים של הקבוצה. אם פיטר שמייכל היה עומד שם, אין סיכוי שהיינו רואים ראיון כזה. הוא עמד שם ומילמל, נראה כאילו הוא לא יודע איפה הוא נמצא. זה נראה שהוא מתחרט על כך שזה עתה חתם על חוזה לחמש שנים. אני מסתכל בעבר לימי האקדמיה של ראיין גיגס, דיוויד בקהאם, פול סקולס ועוד, ופשוט אין שחקנים כאלה. כמה מהצעירים ששיחקו נגד ניוקאסל יהיו חלק ממנצ'סטר יונייטד בעוד שנתיים או שלוש?"



בינתיים החלוץ מרקוס ראשפורד העביר מסר דומה לזה של דה חאה: "אתה לא יכול להסתתר בכדורגל והשבועות האחורנים לא היו מספיק טובים. כאוהד יונייטד בעצמי – זה כואב. מגיע לאוהדים יותר טוב. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להשתפר וזו המטרה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי