חושב על קאמבק? פטריק ויירה אמר שישמח לאמן את ארסנל

פטריק ויירה
פטריק ויירה | AFP

בראיון ל-RMC, הצרפתי, שמדריך כיום את ניס, נשאל אם היה רוצה לאמן את הקבוצה שבה כיכב כשחקן וענה בחיוב: "כל מאמן רוצה להגיע לרמה הכי גבוהה שאפשר"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

נכון להיום המשרה אינה פנויה, אבל אם וכאשר אונאי אמרי כבר לא יעמוד על הקווים של ארסנל והתותחנים יחפשו מאמן חדש, פטריק ויירה ישמח לקחת את התפקיד. שחקן העבר של הלונדונים התראיין היום ל-RMC וכשנושא השאיפות שלו לעתיד עלה לדיון, הצרפתי נשאל אם הוא מעוניין לאמן קבוצתו לשעבר וענה בחיוב.

"כמו שכל שחקן היה רוצה, גם כמאמנים אנחנו רוצים להגיע לרמה הכי גבוהה שאפשר", אמר ויירה, "אבל אני יכול להגיע לגבהים גם עם ניס, אם רק נחליט שאנחנו נחושים להצליח. כרגע אנחנו בדרך הנכונה. אבל כולנו בעסק הזה כדי לאמן קבוצה שמשתתפת בליגת האלופות או במונדיאל".

ויירה בילה תשע שנים בארסנל כשחקן ונחשב בעיני רבים לאחד הגדולים בתולדות המועדון. בעונה הבלתי מנוצחת של התותחנים ב-2003/04, שהסתיימה בזכייה בפרמיירליג, הצרפתי שימש כקפטן. כחלק מחוליית הקישור של ארסנל, הוא עזר להוביל אותה לשתי אליפויות נוספות ולשלושה גביעים, לפני שעזב ליובנטוס ב-2005.

פטריק ויירה עם תיירי הנרי בימים העליזים בארסנל (Gettyimages)
פטריק ויירה עם תיירי הנרי בימים העליזים בארסנל (Gettyimages)

ארסן ונגר, שהדריך את הצרפתי בארסנל, כבר אמר בעבר שהוא רואה בו מועמד טבעי לאימון הקבוצה בעתיד. סביר להניח שאוהדי התותחנים ישמחו לראות את זה קורה, כי גם היום ויירה הוא עדיין דמות אהובה במיוחד בקרבם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי