באנגליה טוענים: מסימיליאנו אלגרי מאוד קרוב למנצ'סטר יונייטד

אלגרי
אלגרי | AFP

למרות שסולשיאר טרם עזב את תפקידו, באנגליה דווח כי המנג'ר האיטלקי עתיד להחליפו בקרוב והוא צפוי להרוויח כ-7.5 מיליון יורו לעונה. גם מנדז'וקיץ וצ'אן עשויים לעשות את המעבר לשדים האדומים

(גודל טקסט)

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס בעונה שעברה עדיין נמצא ללא קבוצה, אך באנגליה דווח היום (רביעי) כי המנג'ר האיטלקי קרוב מאוד למנצ'סטר יונייטד הוא צפוי להתמנות במקומו של אולה גונאר סולשיאר שרשם את פתיחת העונה החלשה בתולדות השדים האדומים בפרמיירליג.

לפי 'טוטוספורט', המשא ומתן התגבר בין הצדדים והמאמן עתיד להרוויח כ-7.5 מיליון יורו בעונה. בנוסף לכך נכתב כי שני שחקני יובנטוס, מריו מנדז'וקיץ ואמרה צ'אן שמקבלים דקות משחק מועטות בשורות הגברת הזקנה ולא נרשמו למשחקי ליגת האלופות, מועמדים לעבור יחד עם המאמן למועדון האנגלי.

אבל לא רק מנצ'סטר יונייטד מעוניינת באיטלקי, גם שמה של טוטנהאם עלתה על הפרק – אף על פי שבדיוק כמו השדים האדומים היא טרם פיטרה את המאמן מאוריסיו פוצ'טינו, גם מעמדו של הארגנטינאי עומד בסימן שאלה וייתכן שבקרוב היא תישאר ללא מאמן.


אולה גונאר סולשיאר. יעזוב בקרוב את תפקידו (Bryn Lennon/Getty Images)

ההחלטה של אלגרי צפויה להתקבל בשבועות הקרובים, כאשר המאמן יחליט האם להגיע לאנגליה או להמשיך את שנת השבתון שלו, וכמו מספר מאמנים בכירים לחכות לקבוצה עד לקיץ הבאה ולבנות אותה בדמותו ובצלמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי