פוצ'טינו התעקש: "אין קרע ביני לבין היו"ר. זה הזמן להתאחד"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images

מאמן טוטנהאם הגיב לשמועות על ההתדדרות במערכת היחסים בינו לבין דניאל לוי: "חשוב לשמור על מערכת יחסים טובה ולהבין את הפילוסופיה אחד של השני. התקופה הרעה? אנחנו צריכים להתאושש ברמה הרגשית"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

עם חזרתה של הפרמיירליג מפגרת הנבחרות, חזרו גם השמועות על עתידו של מאוריסיו פוצ'טינו. המנג'ר הארגנטינאי חווה את אחת התקופות הגרועות שלו על הקווים של טוטנהאם עם ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים, הדחה מגביע הליגה על ידי קבוצה מהליגה הרביעית ורגע לפני היציאה לפגרה – תבוסות 7:2 לבאיירן מינכן ו-3:0 לברייטון. לא פלא, אם כן, שידווחים על פיטוריו המתקרבים ועל קרע ביחסים עם הבעלים דניאל לוי מתעופפים באוויר.

אלא שאם שואלים את פוצ'טינו עצמו, אין ממה לדאוג. ב-BBC התפרסמו הבוקר (חמישי) ציטוטים של המאמן בהם הוא מכחיש את השמועות ומתעקש כי המשרה שלו יציבה. "אנשים יכולים להגיד שהיחסים שלי עם היו"ר התדרדרו", אמר פוצ'טינו בכנס שנערך בקטאר, "אבל זה לא המקרה. מה שחשוב זה לשמור על מערכת יחסים טובה ולכבד אחד את השני. שנינו צריכים להבין את התפקיד שלנו והפילוסופיה שלנו כדי לעבוד ביחד".

התקופה הרעה בטוטנהאם: "אלה זמנים קשים, במיוחד למאמן. התבדחתי על התוצאות הרעות שלנו, אבל זה כואב. זה הזמן להתאחד, להיות כנים עם עצמנו ולצאת לדרך חדשה. צריך להכניס את זה לראש ולהתאושש. אנחנו צריכים להתאושש ברמה הרגשית, קשה לשלוט ברגשות כשמשחקים בגמר ליגת האלופות וכמה חודשים אחר כך אנחנו במצב שאנחנו היום".

שחקני באיירן מינכן חוגגים על חשבון טוטנהאם.
שחקני באיירן מינכן חוגגים על חשבון טוטנהאם. "התבדחתי, אבל זה כואב" (Dan Istitene/Getty Images)

"עכשיו זה בידיים שלנו ואנחנו צריכים להילחם בזה, לשנות את הדינמיקה שלנו", הוסיף פוצ'טינו, "ככה הענף הזה עובד. יש דרמות הרבה יותר גרועות בחיים וצריך להבין את זה".

בשבת תארח טוטנהאם את ווטפורד במסגרת המחזור התשיעי בפרמיירליג (החל מ-16:50 בספורט1) ובקבוצה עדכנו כי כריסטיאן אריקסן שב מנבחרת דנמרק כשהוא סובל מרגל עץ ועלול להיעדר מהמפגש, כשגם השוער הוגו לוריס, שכמובן לא צפוי לשוב ב-2019 זכר לפציעה מול ברייטון, יצפה מהיציע ויראה בין הקורות את פאולו גזאניגה. מכה קשה עלולה להיות אם גם הכוכב הדרום קוריאני יונג מין סון ייעדר, זאת מכיוון שהוא טרם חזר ממשחק נבחרתו מול צפון קוריאה ומוגדר כעת בספק. שני הפצועים, ראיין ססניון שטרם ערך הופעת בכורה מאז הגיע וג'ובאני לו צ'לסו שנרכש מבטיס הקיץ ושיחק דקות מועטות עד שנפצע, שבו לאימונים מלאים, אבל עוד לא ייכללו בסגל לפי פוצ'טינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי