קלופ: "התיקו בסדר", מוריניו עקץ: "עוד לא ניצח באולד טראפורד"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Clive Brunskill/Getty Images

מאמן ליברפול התלונן על תצוגת השיפוט: "זה הרגיש שהכל הולך נגדינו" ולא אהב את המשחק המבוקר של יונייטד. הפורטוגלי שהיה במגרש עקץ: "יש להם מגבלות נגד קו הגנה נמוך". הנדרסון הודה: "לא היינו ברמה הרגילה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
ליברפול של יורגן קלופ הייתה קרובה כפסע מלהשוות את שיא הניצחונות הרצופים בפתיחת העונה בפרמיירליג (9) אך נעצרה דווקא נגד היריבה השנואה מנצ'סטר יונייטד לאחר תיקו 1:1 באולד טראפורד. האדומים של קלופ, שחסרו את מוחמד סלאח הפצוע, היו רחוקים משיאם וזו השנה השישית שהם לא מנצחים בתיאטרון החלומות. הפער של אלופת אירופה ממנצ'סטר סיטי צנח לשש נקודות יתרון. כמו כן, הקבוצה מאנפילד החמיצה שיא נוסף בדמות השוואת שיא הניצחונות הרצופים בליגה, השיא של מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה.


הרגע המרגש ויש היאמרו נקודת האור בשורות האורחת הייתה האיש שכבש את שער השוויון. אדם ללאלנה כבש שער ליגה ראשון מאז מאי 2017 (29 חודשים), אז במחזור הנעילה של העונה כבש נגד מידלסבורו. יש לציין שהקשר רשם רק 29 הופעות ליגה מאז. "ללאלנה הציל את ליברפול", נכתב ב-"BBC", "האורחת הייתה אובדת עצות בדרך להפסד ליגה ראשון מאז ינואר, אלא שהקשר הבקיע ברגע הנכון". זה היה השער ה-28 של ליברפול ברבע השעה האחרונה מאז תחילת העונה שעברה – יותר מכל קבוצה אחרת.


קלופ היה מתוסכל לאחר המשחק וכעס על השיפוט: "נתנו ליונייטד לשחק כמו שהם רוצים. הם עבדו קשה, הרגשנו בלחץ לאחר שפיגרנו ולא הגענו להזדמנויות. השער הראשון שלהם הובקע אחרי עבירה אבל עם מערכת ה-VAR זו לא נחשבת לעבירה ברורה. זה המצב אבל ככה זה לא צריך להיות. אחר כך כבשנו שער שלא אושר, זה הרגיש שהכל הלך נגדינו. שינינו קצת את ההתנהלות והיו לנו רגעים טובים. היה שקט במגרש ואנשים חשבו כנראה שליברפול תבקיע אבל לקחנו את הנקודה ונמשיך הלאה". אגב, גם ג'יימי קראגר שחקן העבר דיבר ברוח דומה ואמר: "ה-VAR היה הכי טוב בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל".



אדם ללאלנה חוגג(Alex Livesey/Getty Images)


על היכולת של ליברפול נגד בונקרים: "אנחנו תמיד משחקים נגד קיר. אנחנו צריכים לעשות את זה טוב יותר. אני לא חושב שיונייטד תוכל לשחק ככה נגד קבוצה שלא תחזיק את הכדור כמונו. אנחנו משחקים לעתים קרובות נגד יריבות כאלה. נקודה אחת היא לגמריי בסדר ואנחנו ממשיכים".


מי שמיהר להגיב לדבריו של הגרמני הוא ז'וזה מוריניו שפוטר מיונייטד כזכור לאחר הפסד 3:1 לליברפול בשנה שעברה. מוריניו לא פספס הזדמנות לעקוץ: "ברור שקלופ מתוסכל. הקבוצה שלו במצב פנטסטי, אבל באולד טראפורד, שזה מקום מיוחד לנצח בו – הוא עדיין לא עשה את זה. יש להם שיא פנטסטי והם קבוצה מעולה, אבל יש להם מגבלות נגד קו הגנה נמוך. הם יכולים לרסק יריבים שמשחקים כמו שהם רוצים שהם ישחקו נגדם. יונייטד, עם כל המגבלות שלה כרגע – שיחקה בצורה סולידית ולא נתנה להם להגיע למצבים".


קפטן ג'ורדן הנדרסון פירגן לכובש השער: "אני שמח עבור אדם, הוא עובד קשה ומגיע לו קצת מזל, הוא הציל אותנו עם השער הזה, זו יכולה להיות נקודה גדולה. היינו יכולים להיות טובים יותר אבל אם אתה לא יכול לנצח אז לפחות אל תפסיד. במחצית הראשונה לא שיחקנו כדורגל, לאחר מכן דחפנו אותם לאחור אבל לא כבשנו. הרגשתי שהשופט נתן להם הרבה בעיטות חופשיות ולנו לא. אנחנו צריכים להגן טוב יותר. לא היינו ברמה הרגילה שלנו".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי