קפטן אמריקה הגיע לצ'לסי: "פוליסיק הראה את כל החבילה"

כריסטיאן פוליסיק
כריסטיאן פוליסיק | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

אחרי הקשיים בתחילת העונה, הקיצוני כבש לראשונה במדי צ'לסי והפך לצעיר ביותר שמבקיע שלושער במועדון, למפארד: "שמח לראות אותו מספק את הסחורה". השחקן עצמו התרגש: "יום מיוחד עבורי. ההתחלה הייתה קשה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
קפטן אמריקה סוף סוף אמר נוכח בצ'לסי. אחרי הקשיים שחווה מאז הגעתו ללונדון והספסול מצד פרנק למפארד, כריסטיאן פוליסיק חזר אתמול (שבת) לפתוח בהרכב הבלוז והפגיז שלושער, הראשון שלו בקריירה, בניצחון 2:4 על ברנלי. כזכור, הקיצוני שילם את המחיר על איבוד הנקודות של קבוצתו בשלושת מחזורי הליגה הראשונים ומאז קיבל מעט מאוד דקות, אבל אחרי שעזר להכריע מספר משחקים לאחרונה, הוא הוחזר ל-11 והציג את היכולת שציפו ממנו כשנרכש ב-57 מיליון ליש"ט בינואר האחרון.


פוליסיק התקשה להסתיר את ההתרגשות בסיום: "איזה יום מיוחד עבורי. החודשים הראשונים היו בהחלט קשים. פתחתי בהרכב בתחילת העונה אבל אז ירדתי קצת ביכולת ורק ניסיתי לזכות בדקות משחק כדי להשפיע. בשבועות האחרונים הצלחתי להוכיח שוב שאני תורם לקבוצה כשאני נכנס, אני חושב שהם ראו זאת והעניקו לי את הקרדיט בהרכב היום. לא חשבתי שאצליח מהרגע הראשון, לוקח זמן להשתלב במועדון כזה. אני שמח על ההתקדמות שלי עד כה ואני מתכוון להמשיך מכאן".


השערים שכבש אתמול היו הראשונים של האמריקאי במדי צ'לסי בהופעתו העשירית והוא הפך לצעיר ביותר אי פעם שהבקיע שלושער בפרמיירליג עבור המועדון. למרות שלא הצליח למצוא את הרשת עד המפגש עם ברנלי, חמשת הבישולים שרשם מתחילת העונה הופכים אותו לשחקן שמעורב בהכי הרבה גולים בקבוצה אחרי תמי אברהם.




"אני מאוד שמח בשבילו", אמר פרנק למפארד לאחר המשחק, "דיברו המון על תג המחיר שלו. הוא כוכב במדינה שלו ובצדק, אני מרוצה לראות אותו מספק את הסחורה, אני יודע עד כמה המעבר מלחיץ". ייתכן שאחרי תצוגה כזו, המנג'ר יתקשה להמשיך להשאיר את פוליסיק על הספסל. על כך הוא הגיב: "יש תחרות בעמדה הזו, בשבועות האחרונים הוא אמר לכולם 'הנני כאן' והביא את הכישרון שלו לידי ביטוי עם הופעות טובות כמחליף והגיע לו לפתוח ולהכריע את המשחק, הוא הראה את כל החבילה היום. אני מקווה שזה יתן לו ביטחון ומאמין שכך יהיה".


המאמן הגן על קאלום הדסון-אודוי, שספג ביקורת על כך שצלל במהלך שבו הוענק פנדל לצ'לסי אך לאחר בדיקה ב-VAR, השופט הפך את ההחלטה ושלף כרטיס צהוב לחלוץ הצעיר. "אם הייתי חושב שהוא צלל, הייתי מדבר איתו על כך ואומר שזה לא מה שאנחנו רוצים", אמר למפארד והפנה את הביקורת דווקא כלפי היריבה, "היו הרבה מהלכים במשחק שבהם שחקנים נפלו בלי שהיה מגע. אשלי בארנס, בכל קרב אווירי שלו הוא נופל אל הקרקע במטרה לזכות בכדור חופשי".



למפארד. ימשיך לספסל את פוליסיק אחרי השלושער? (JOHN THYS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי