צפו בתקציר: שלושער לפוליסיק ב-2:4 של צ'לסי על ברנלי

כריסטיאן פוליסיק
כריסטיאן פוליסיק | Jan Kruger/Getty Images

הקשר כבש את שערי הבכורה שלו בקבוצה בניצחון הגדול של הבלוז (21, 45, 56), וויליאן הוסיף את הרביעי (58). רודריגס ומקניל צימקו לקראת הסיום. חניכיו של למפארד בכושר נהדר עם שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות

קבוצות: צ'לסי ברנלי
(גודל טקסט)

צ'לסי השיגה הערב (שבת) ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות עם 2:4 בחוץ על ברנלי. קבוצתו של פרנק למפארד נמצאת בכושר נהדר והעלתה את מאזנה ל-20 נקודות, שתיים בלבד פחות ממנצ'סטר סיטי שבמקום השני. משחקי המחזור העשירי של הפרמיירליג נפתחו כבר אתמול עם 0:9 היסטורי של לסטר על סאות'המפטון. מוקדם יותר היום, חניכו של פפ גווארדיולה הביסו 0:3 את את אסטון וילה וברייטון השיגה ניצחון 2:3 דרמטי על אברטון.

גיבור המשחק הוא ללא ספק כריסטיאן פוליסיק, שכבש שלושער אדיר לרשת של ברנלי. הקשר הצעיר שהתלונן על חוסר בדקות משחק ואף הביע את רצונו לעזוב את המועדון בינואר על פי דיווחים באנגליה, הוכיח ללמפארד כי מקומו על כר הדשא עם משחק גדול. הקשר הצעיר, שעד למשחק הערב עדיין לא כבש העונה, פשוט התפוצץ על המגרש ורשם את שערי הבכורה שלו במדי צ'לסי. לאחר ניצחון החוץ היקר 0:1 על אייאקס בליגת האלופות באמצע השבוע, הבלוז המשיכו את המומנטום החיובי עם רביעייה לרשת של הסגלגלים וניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות. 

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-21 לאחר פריצה נהדרת של פוליסיק, שבעט מתוך הרחבה אל הפינה הימנית של ניק פופ וקבע 0:1. רגע לפני הירידה למחצית הקשר האמריקאי הוסיף את השני שלו אחרי מבצע אישי נוסף והכפיל את היתרון בדקה ה-45. המחצית השנייה נמשכה באותה מגמה וחניכיו של פרנק לאמפרד עלו ל-0:3 בדקה ה-56. מייסון מאונט הגביה כדור לרחבה ושחקן הרכש מבורוסיה דורטמונד נגח אל הפינה הרחוקה ופנימה. הקשר הנהדר רשם שלושער גדול, כשהוא כובש ברגל ימין, ברגל שמאל ובראש והוא הראשון לעשות זאת במדי צ'לסי מאז דידייה דרוגבה ב-2010.

שחקני צ'לסי חוגגים ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות (Jan Kruger/Getty Images)
שחקני צ'לסי חוגגים ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות (Jan Kruger/Getty Images)

שתי דקות מאוחר יותר וויליאן הוסיף את הרביעי, אך המארחת צימקה את התוצאה עם שערים של ג'יי רודריגס בדקה ה-86 ודוויט מקניל שלוש דקות מאוחר יותר, שקבעו את תוצאת המשחק. במחזור הבא הבלוז יתארחו בווטפורד ועוד לפני כן יארחו את מנצ'סטר יונייטד במסגרת שמינית גמר גביע הליגה. בעקבות ההפסד ברנלי נותרה עם 12 נקודות ותצא למשחק חוץ מול שפילד יונייטד בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי