אגוארו רשם ציון דרך, דויל: "אמא שלי בכתה כששמעה שאשחק"

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Alex Livesey/Getty Images

החלוץ שכבש צמד הגיע ל-350 הופעות במדי מנצ'סטר סיטי. הקשר הצעיר רשם הופעת בכורה בהרכב וזכה למחמאות מפפ. המאמן אמר: "אי אפשר לזכות בארבעה תארים אם לא תשחק ברצינות"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
במנצ'סטר סיטי ידעו שלא פעם מתרחשות הפתעות בגביע הליגה, אך במשחק הבית נגד סאות'המפטון, שהגיעה כדי להחזיר את כבודה האבוד לאחר התבוסה נגד לסטר – זה לא היה יכול לקרות. פפ גווארדיולה הסתדר גם ללא דויד סילבה וקווין דה בריינה שנותרו על הספסל ועם הגנה מאולתרת, והאלופה ניצחה 1:3 ושמרה על התואר שלה בשנתיים האחרונות. "כבר שלוש שנים שהיא לא מפסידה במפעל, וסיטי רוצה לשמור על זה", נכתב ב"מירור". "אגוארו לקח את סיטי לרבע הגמר והיא הייתה יכולה להרשות לעצמה לשתף גם שחקן צעיר כמו טומי דויל".

דווקא במשחק אתמול רשם סרחיו אגוארו ציון דרך גדול עם משחקו ה-350 במדי מנצ'סטר סיטי. כמובן שקון כבש צמד והגיע ל-242 שערים במדי הקבוצה (רק תשעה מהם בגביע הליגה). הארגנטינאי מצא את הרשת חמש פעמים בחמשת המשחקים האחרונים נגד "הקדושים" לאחר שעשה זאת רק פעמיים בשבעת המשחקים הקודמים. החלוץ כתב ברשתות החברתיות: "שמח להמשיך במפעל ולהגיע לשלב 1/4 הגמר וגאה להגיע ל-350 משחקים בקבוצה. יהיו עוד הרבה!


טומי דויל, הקשר הצעיר בן ה-18, רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת וכתב ברשתות החברתיות לאחר המשחק: "ההרגשה הטובה בעולם". הקשר פיל פודן וכבר דאג לברך אותו. דויל אמר: "אמא שלי התחילה לבכות כשאמרתי לה שאשחק. אבא שלי הודיע לסבא שלי (מייק דויל). זה היה פנטסטי להמשיך את המורשת. אני רגיל לראות שחקנים כמו ברנרדו סילבה כאוהד, ואז לשחק איתם, זה פנטסטי. זה מקל עלייך כשאתה מוקף בשחקנים כאלה. אתה נותן להם את הכדור והם ישמרו עליו, זהו-זה. הם הראו לי שחשוב לעבוד קשה ואז צריך לתת לכדורגל שלך לדבר. אני אמשיך להקשיב לכל פיסת מידע של השחקנים. זה בהחלט נתן לי את הרעב להמשיך להשתפר וללמוד".




פפ גווארדיולה אמר: "המפעל הזה טוב עבור הקבוצה. בשליש האחרון הצגנו הרבה איכות ואהבתי את משחק האגפים שלנו. אני שמח להגיע לרבע הגמר. שיחקנו כל כך ברצינות, שיחקנו טוב וחכם וזה חשוב מאוד. זה היה טוב עבורי לראות ששחקנים שלא שיחקו במשחק האחרון הוכיחו את עצמם והראו שהם בקצב המשחק, כשירים וטובים. לא קל לתקוף יריבה כמו סאות'המפטון ששיחקו מאוד הגנתי עם שמונה שחקנים. לא תוכל לזכות בארבעה תארים אם לא תשחק ברצינות בכל משחק.


הספרדי הוסיף: "אריק גרסיה שיחק שוב ברמה גבוהה מאוד, כמו העונה וכמו בעונה שעברה במפעל הזה. הוא לא עשה אף טעות, גם טומי היה נהדר על אף שזו לא הייתה העמדה הטבעית שלו. אני שמח בשבילו על הופכת הבכורה. רק אילקאיי גונדואן היה זמין והוא שיחק יותר מדי. לא היו לי ספקות שהוא ישחק טוב. אגוארו וגבריאל ז'סוס יחד בהרכב זה מעניין. ז'סוס הוא לוחם".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי