בעקבות הציוץ הגזעני: ברנרדו סילבה לא ישחק נגד צ'לסי

ברנרדו סילבה
ברנרדו סילבה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מכה לגווארדיולה לקראת הקרב החשוב נגד הבלוז. הפורטוגלי לא יעמוד לרשות קבוצתו בעקבות תמונה שפרסם על מנדי בספטמבר. בנוסף, הקיצוני ספג קנס בגובה 50,000 ליש"ט וגם יישתתף בתכנית חינוכית מטעם ההתאחדות

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

חוסר המזל של מנצ'סטר סיטי נמשך. לאחר ההפסד 3:1 נגד ליברפול באנפילד, במשחק בו בלטו מספר החלטות שיפוט שנויות במחלוקת נגד האלופה, היום (רביעי) נודע כי הקיצוני ברנרדו סילבה לא יעמוד לרשות מאמנו פפ גווארדיולה מחזור הליגה הקרוב נגד צ'לסי, לאחר שספג עונש השעיה שספג מההתאחדות האנגלית בעקבות תמונה שפרסם בחודש ספטמבר האחרון על חברו לקבוצה בנג'מין מנדי.

כזכור, הפורטוגלי פרסם תמונה בטוויטר בה נראה הצרפתי בצעירותו, כשלידה הייתה תמונה של קריקטורה ספרדית, אשר הייתה מודפסת על גבי אריזות שוקולד. אותו פוסט העלה הרבה מאוד ההאשמות על גזענות מצד סילבה, שמיהר למחוק אותו. בהודעה רשמית נכתב: "סילבה הושעה ממשחק ליגה אחד, וספג קנס בגובה 50,000 ליש"ט. כמו כן, השחקן ישתתף בתכנית חינוך מטעם ההתאחדות".

"השחקן הודה כי הפר את חוקי הארגון, ביניהם התקנה האוסרת לזלזל או להעליב שותף למשחק, ובנוסף הציג 'הפרה חמורה' של החוק האוסר התייחסות, בין אם באה לידי ביטוי ובין אם משתמעת, לגזע, צבע או מוצא אתני".

התמונה שפרסם סילבה על מנדי (Twitter)
התמונה שפרסם סילבה על מנדי (Twitter)

בעוד עשרה ימים פרנק למפארד וצ'לסי יגיעו לאצטדיון האתיחאד, ויפגשו את מנצ'סטר סיטי המדורגת במקום הרביעי, מקום אחד מתחתיהם, למשחק קריטי מאוד על המשך העונה של התכולים, שיחסרו את אחד מהשחקנים החשובים בסגל של גווארדיולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי