פפ מתכונן ללמפארד: "מניסיוני, ניסיון לא משנה במצבים כאלו"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Nathan Stirk/Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי לקראת קרב הענקים בשבת (19:15, ספורט1): "הוא מכיר את צ'לסי עד שלמות. לפני כמה שבועות היו שתי קבוצות במאבק, עכשיו יש ארבע". וגם: אדרסון יחזור לשער, ומה דעתו של גווארדיולה על מוריניו?

(גודל טקסט)

הפרמיירליג חוזרת סוף סוף, וכל העיניים באנגליה – ובכל רחבי אירופה למעשה – נשואות למשחק אחד: מנצ'סטר סיטי תארח את צ'לסי באיתיחאד מחר (שבת 19:15, שידור ישיר בספורט1) ולראשונה מזה הרבה זמן, הבלוז יהיו אלה שמגיעים מהמקום הגבוה יותר. פרנק למפארד ושחקניו יצאו לפגרה במקום השלישי, בעוד אלה של גווארדיולה הפסידו לליברפול ונותרו במקום הרביעי, ואם הם רוצים לחזור למירוץ האליפות יהיה עליהם לנצח את הקבוצה הלוהטת בממלכה – שסופרת כבר שישה ניצחונות ליגה ברציפות.

החדשות הטובות מבחינת מנצ'סטר סיטי הן חזרתו של אדרסון, השוער שלא שותף במשחק נגד ליברפול לאחר שנפצע נגד אטלאנטה בליגת האלופות. המשחק ההוא נגמר בתיקו 1:1, ובאנפילד הפסידו התכולים 1:3, וכעת עם השוער הברזילאי חזרה בין הקורות מקווה גווארדיולה לחזור למסלול הניצחונות.

המאמן הקטלוני אמר לקראת המשחק: "לפני כמה שבועות היו שתי קבוצות במאבק על האליפות, עכשיו יש ארבע. בעוד כמה ימים אולי אפילו יהיו שש. אנחנו בנובמבר, יש עוד דרך ארוכה לפנינו והרבה משחקים לעבור".

אדרסון. סיטי תהיה רגועה יותר (Michael Regan/Getty Images)
אדרסון. סיטי תהיה רגועה יותר (Michael Regan/Getty Images)

על יריבו פרנק למפארד: "מניסיוני, ניסיון לא משנה במצבים כאלו. נכון שהוא מאמן רק שנה וחצי ואני קצת יותר, אבל אני מבוגר יותר ולו יש עתיד מונח לפניו. יש לו יתרון ענק בזה שהוא מכיר את הד.נ.א. של המועדון, הוא מכיר את צ'לסי עד שלמות".

גווארדיולה התייחס, איך לא, לסיפור הגדול ביותר בכדורגל האנגלי השבוע – חזרתו של ז'וזה מוריניו ללונדון במקום מאוריסיו פוצ'טינו שפןוטר מטוטנהאם. "הייתי מופתע כשהתרנגולים ויתרו על פוצ'טינו", הודה פפ, "כי הוא עשה עבודה נפלאה והמועדון תחתיו נעשה יותר ויותר טוב. אפשר לדעת עם מאמן הוא טוב או לא לפי המצב בו המועדון נמצא כשהוא עוזב, וטוטנהאם טובה הרבה יותר מאשר כשהוא הגיע".

על מוריניו: "אני מכיר אותו יותר טוב משאני מכיר את עצמי. הוא אימן בפרמיירליג שנים בכל מיני מועדונים, ברוך השב. הוא מאמן מדהים ואני בטוח שהוא יעשה עבודה טובה".

פפ ומוריניו.
פפ ומוריניו. "מכיר אותו יותר משאני מכיר את עצמי" (AFP)

בינתיים, בתקשורת האנגלית כבר מתכוננים לחלון ההעברות של ינואר – ונראה שבשורות סיטי מתבשלת עסקה. על פי "סקיי ספורט", גווארדיולה מעוניין בקשר באיירן מינכן קינגסלי קומאן, וייתכן שיציע טרייד במהלכו יעבור לירוי סאנה לאלופה הגרמנית. סאנה היה על סף מעבר לבוואריה כבר בקיץ, מהלך שכשל ברגע האחרון. לא ידוע מי יאמן את באיירן בינואר, כאשר כרגע מחזיק בתפקיד באופן זמני האנזי פליק, אבל כשימונה מאמן קבוע צפוי פפ להציע את המהלך. גווארדיולה אימן את קומאן בתקופתו בבאיירן ועל פי האתר הבריטי, הוא מאמין כי זה סוג השחקן לו הוא זקוק על מנת לחזור למירוץ התואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי