למפארד לקראת סיטי: "רוצים להבין היכן אנו באמת נמצאים"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Jan Kruger/Getty Images

הבלוז מתכוננים לאתגר הגדול שמצפה להם ב"אתיחאד" (שבת, 19:15, ישיר בספורט1). המנג'ר: "כמו בכל השנים האחרונות, מנצ'סטר סיטי מהווה איום גדול עבורנו, למרות הבעיות שיש לה בהגנה". פוליסיק וג'ורג'יניו יחזרו

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגה האנגלית יצא מחר (שבת) לדרך ברחבי הממלכה, כאשר בסיום יום המשחקים ייערך המשחק המרכזי והמותח בין צ'לסי הלוהטת, אשר תתארח אצל מנצ'סטר סיטי (19:15, שידור ישיר בספורט1), לקרב צמרת מותח מאוד באצטדיון האתיחאד.

הבלוז נמצאים בפורמה טובה מאוד, המתבטאת בשישה ניצחונות רצופים בפרמיירליג, והדירוג המפתיע בטבלה – המקום השלישי, אחד מעל החבורה של פפ גווארדיולה. המאמן פרנק למפארד הודה לקראת המשחק: "זה מבחן גדול מאוד עבורנו, בעיקר כדי להבין היכן באמת אנחנו נמצאים".

"התוצאה בסיום, ולמה משנה מה היא תהיה, לא תגרום לי לקבל החלטות גדולות על הקבוצה שלי, אך זה אתגר גדול. צפיתי בהמון משחקים של סיטי במהלך הפגרה, ראיתי את ראחים סטרלינג, קווין דה בריינה ושאר השחקנים הפנטסטיים שמשחקים אצלה" סיפר המנג'ר הצעיר.

למפארד. מגיע לאצטדיון האתיחאד מהמקום השלישי (Laurence Griffiths/Getty Images)
למפארד. מגיע לאצטדיון האתיחאד מהמקום השלישי (Laurence Griffiths/Getty Images)

"למרות שיש לה כמה בעיות בהגנה מתחילת העונה, היא עדיין מהווה איום גדול, כמו בכל השנים האחרונות". החדשות הטובות שקיבל למפארד לקראת המשחק הגיעו מכיוון חוליית הקישור, כאשר אנגולו קאנטה נמצא כשיר במאת האחוזים, וג'ורג'יניו האיטלקי יחזור מהרחקה: "זה חשוב מאוד לקבוצה".

"ביחד עם מתאו קובאצ'יץ', כל השלושה יכולים למלא כמה תפקידים חשובים על המגרש. כולם שיחקו טוב בזמן האחרון והציגו יכולות ברמה הגבוהה ביותר". כריסטיאן פוליסיק, שכבש בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים, היה בסימן שאלה גדול למשחק, זאת בעקבות פציעה שספג בניצחון 0:2 על קריסטל פאלאס, ולא לקח חלק לאחר מכן במשחקי נבחרתו.

"פוליסיק חזר לאימונים מלאים במהלך השבוע, ואני מתכוון לשתף אותו במשחק מחר. מי שבספק הוא קאלום הודסון-אודוי, בגלל שהוא נפגע כששיחק עם נבחרת אנגליה וכנראה יישאר בחוץ" סיכם המאמן.

קאנטה עם ג'ורג'יניו וקובאצ'יץ'.
קאנטה עם ג'ורג'יניו וקובאצ'יץ'. "ימלאו תפקידים רבים במגרש" (Laurence Griffiths/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי