קלופ: "המאזן שלנו יוצא דופן. סלאח? הוא ישחק מול נאפולי"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Adam Davy - PA Images / Contributor

מנג'ר ליברפול אחרי ה-1:2 הדרמטי על קריסטל פאלאס: "לא תמיד אפשר להציג את אותה יכולת, ידענו שיהיה קשה". על המצרי שלא שותף: "הכל בסדר איתו". ואן דייק: "חשוב ועוצמתי"

(גודל טקסט)
30 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, זה המאזן המדהים בו מחזיקה ליברפול היעילה והעוצמתית של יורגן קלופ. הערב (שבת) היא התקשתה והייתה קרובה לסיים בתיקו, אך הוכיחה אופי פעם נוספת עם 1:2 בחוץ על קריסטל פאלאס. המוליכה השתוותה למנצ'סטר סיטי של 2017/18 עם פתיחת העונה הטובה בתולדות הפרמיירליג לאחר 13 מחזורים: 37 נקודות מתוך 39 אפשריות, וקשה להאמין שמישהי תצליח לעצור אותה בדרך לאליפות ראשונה מאז עונת 1989/90.


וילפריד זאהה מצא את הרשת (82) ומחק שער יתרון של סאדיו מאנה (49), אולם רוברטו פירמינו הוריד את מפלס הלחץ (85) והשכיח את חסרונו של מוחמד סלאח, שנותר על הספסל בשל אי כשירות. "הכל בסדר איתו", הבהיר בסיום קלופ והוסיף: "הוא לא התאמן במשך תשעה ימים, הוא היה עם הנבחרת שלו ושלשום הוא עשה איתנו אימון חלקי. אתמול הוא כבר ערך אימון מלא, כך שהיינו צריכים להחליט האם לפתוח איתו או לא. רצינו להכניס אותו בשלב מסוים, אבל אז הגיע השער השני והענקנו לו מנוחה. ביום רביעי מול נאפולי הוא יחזור".


על הניצחון אמר קלופ: "בכנות, לא הופתעתי מכך שהיה לנו קשה. אנחנו יודעים שזה מגרש לא פשוט – האווירה טובה והם לא מוותרים. קריסטל פאלאס לא זקוקה להרבה מצבים כדי להישאר במשחק. נתנו להם היום הרבה יותר מדי מכיוון שלא היינו מספיק קומפקטיים, ולכן היו לנו אתגרים באזורים הלא נכונים. אליפות? אני יודע ש-37 נקודות אחרי 13 מחזורים זה יוצא דופן. אי אפשר להגיע לכמות כזו של נקודות רק עם משחקים מבריקים. היו לנו כמה הופעות ממש ממש טובות, אבל לא תמיד אפשר להציג את אותה יכולת. אנחנו לא עולים על המגרש במטרה להעביר מסרים, אנחנו רק רוצים להשיג את תוצאות".


וירג'יל ואן דייק הוסיף: "זה היה ניצחון מאוד חשוב ועוצמתי. כולם יודעים כמה קשה לשחק כאן, מול יריבה טובה ומאורגנת כמו פאלאס ועוד אחרי פגרת נבחרות. אני והחברים שלי לקבוצה מאוד מאושרים שהצלחנו לקחת את הנקודות. לספוג שער זה דבר שקורה, אך הכל קשור לאופן שאתה מגיב לאחר מכן ועד עכשיו אנחנו עושים את זה די טוב. ברור שאנחנו מנסים למזער את מספר הספיגות שלנו, היום זה לא קרה, אבל אני מסופק מכך שהצלחנו להבקיע ולהכריע את המשחק".


זכה למנוחה. מוחמד סלאח (GettyimageS)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי