אגוארו יחמיץ את הדרבי, ז'סוס יבקיע לראשונה מאז אוקטובר?

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Laurence Griffiths/Getty Images

סיטי תנסה לחזור לנצח נגד ברנלי (שלישי, 22:05 בספורט1), גווארדיולה אישר כי הארגנטינאי ייעדר משני המשחקים הקרובים ואמר: "אנחנו צריכים להאמין, אסור לחשוב על הקבוצות שלפנינו". הברזילאי לא כבש כבר 302 דק'

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הולכת ומאבדת אחיזה בתואר האליפות. התכולים מעדו בשבת האחרונה כשסיימו ב-2:2 נגד ניוקאסל וראו את ליברפול מגדילה את הפער מהם ל-11 נקודות, מה שייאלץ אותם להיות מושלמים מעתה ואילך אם ברצונם להישאר אלופי אנגליה גם בסיום העונה הנוכחית. מבחן נוסף יחכה לקבוצה של פפ גווארדיולה כבר מחר (שלישי, 22:05, שידור ישיר בספורט1), כשתצא למשחק חוץ נגד ברנלי במסגרת המחזור ה-15 בפרמיירליג.

סיטי תחסר גם הפעם את סרחיו אגוארו, שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי והחמיץ גם את המשחק האחרון נגד המגפייז, כאשר המאמן אישר כי הארגנטינאי ייעדר גם מהדרבי נגד יונייטד (שבת, ישיר בספורט1 החל מ-19:15). גבריאל ז'סוס צפוי להמשיך בחוד ההתקפה ויקווה לקטוע בצורת של 302 דקות ללא שער בפרמיירליג. אולכסנדר זינצ'נקו התאושש כמעט לחלוטין מפציעה בברך, אך ימשיך להיעדר גם נגד ברנלי.

גווארדיולה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר על היריבה, שמדורגת במקום העשירי בטבלה: "כל קבוצה שמשחקת נגדה בחוץ, מתקשה. מה שהם עושים, הם עושים מושלם. הם מצוינים בהשתלטות על כדורים חוזרים ובמצבים נייחים, נצטרך להתאים את עצמנו ולנסות לכפות את הסגנון שלנו".

ז'סוס. לא כבש כבר 302 דקות (Michael Regan/Getty Images)
ז'סוס. לא כבש כבר 302 דקות (Michael Regan/Getty Images)

המאמן התייחס למירוץ האליפות, שבו לסטר עוקפת את הקבוצה שלו כרגע: "לסטר שם כי עושים שם עבודה מצוינת מאז העונה שעברה. כשברנדן (רוג'רס) תפס פיקוד הם שינו את סגנון המשחק, הם נראים פנטסטי. השחקנים שלנו צריכים להאמין שננצח מחר, אסור להם לחשוב יותר מדי על הקבוצות שלפנינו, אלא על מה שאנחנו צריכים לעשות כדי לנצח משחקים. עלינו לנסות להיות סולידיים יותר במצבי ההבקעה שאנחנו יוצרים ובהזדמנויות שיוצרים נגדנו".


"אסור לחשוב על הקבוצות שלפנינו". גווארדיולה (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי