פפ: "לא יהיה רכש בינואר, אוהב את פרננדיניו בעמדת הבלם"

פרננדיניו, פפ גווארדיולה
פרננדיניו, פפ גווארדיולה | Gettyimages

המאמן פסל חיזוק אפשרי של מנצ'סטר סיטי על אך ההגנה הרעועה שספגה בכל שבעת המחזורים האחרונים. כשנשאל על האיכויות של הברזילאי (34) בתפקיד ענה: "האם ראיתם אותו משחק?". וגם: ההחלטה לגבי עתידו

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי בדרך הבטוחה לאבד את תואר האליפות לאחר שנתיים גדולות כשהיא בפיגור 11 נקודות אחרי המוליכה ליברפול. הקבוצה של פפ גווארדיולה לא שמרה על שער נקי  בכל שבעת המחזורים האחרונים ובמחזור האחרון הובילה פעמיים מול ניוקאסל ובכל זאת סיימה רק בתיקו 2:2. עם הגנה כזו היא תתקשה להצליח גם בליגת האלופות, אלא שהמאמן פוסל אפשרות לרכש בחורף. גווארדיולה התעקש בראיון: "אני אוהב איך שפרננדיניו משחק בתפקיד הזה. זו הסיבה שהוא משחק כבלם".

באנגליה נכתב על כך שסיטי לא הצליחה לרכוש מחליף לוינסנט קומפני שעזב (מנצ'סטר יונייטד הקדימה אותה במירוץ אחר הארי מגווייר) וציינו כמובן שאיימריק לאפורטה נפצע אך למרות זאת המאמן בחר שלא לצוות את ניקולס אוטמנדי וג'ון סטונס יחד בשום משחק מאז ספטמבר. ובכל זאת, הספרדי בוחר להשאיר את פרננדיניו בן ה-34  כבלם הבכיר שלו.

"אני לא רוצה שחקנים בינואר", אמר, על אף שהברזילאי שיחק שש עונות ו-250 משחקים כקשר אחורי וסטונס ואוטמנדי כזכור עלו 79.5 מיליון ליש"ט יחד. כשנשאל איזו תכונות הגנתיות יוצאות דופן עבור התפקיד יש לפרננדיניו ענה פפ: "האם צפית במשחקים שלנו?".

פרננדיניו ודויד סילבה. הברזילאי יעזוב גם כן? (PAUL ELLIS / Contributor)

חוזהו של פרננדיניו מסתיים בקיץ בדיוק כמו דויד סילבה שכבר הודיע שיעזוב. עדיין לא ברור מה יקרה עם הברזילאי. ההערכות הן שהוא יקבל הצעה לחוזה חדש אך פפ אמר: "נחליט על המצב רק בסיום העונה. נעשה את מה שאנחנו מאמינים שהכי טוב עבור המועדון לקראת העונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי