דיווח: פאולו סוזה אחד משלושת המועמדים לאימון ארסנל

פאולו סוזה
פאולו סוזה | ROMAIN LAFABREGUE/AFP via Getty Images

מאמנה של בורדו ומי שבעברו, בין השאר, גם הוביל את מכבי תל אביב לאליפות, עשוי להיות מחליפו של אונאי אמרי בלונדון, כך על פי העיתונאי האיטלקי הבכיר טנקרדי פלמרי

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

רק אתמול (שני) בערב הצליחה ארסנל תחת המאמן הזמני פרדי ליונברג לנצח 1:3 את ווסטהאם ולעצור את רצף תשעת המשחקים ללא ניצחון, שיא מועדון שלילי שלא היה כמוהו מאז 1977, אבל לאחר המשחק אישר השבדי שלא נאמר לו דבר מעבר לכך שהוא מאמן זמני שעובד ממשחק למשחק עד שיבשרו לו אחרת. הבוקר מפרסם העיתונאי האיטלקי הבכיר טנקרדי פלמרי מועמד חדש לתותחנים.

לפי הפרסום, לארסנל יש שלושה מועמדים סופיים ואחד מהם הוא מאמן בורדו כיום ובעברו, בין השאר, מי שהוביל את מכבי ת"א לאליפות: פאולו סוזה. הפורטוגלי בן ה-49, שממכבי ת"א התקדם לבאזל, המשיך לפיורנטינה האיטלקית ואחרי קדנציה בסין שב לאירופה ובחודשים האחרונים הוא בבורדו הצרפתית, הגיע לבורדו במרץ שעבר ובתחילת העונה ראו שינוי ניכר בקבוצה שעד השבוע שעבר הייתה במקום השלישי בליגה, ורק הפסד השבוע למארסיי עצר רצף של שישה משחקים ללא הפסד.

גם בפיורנטינה זוכרים את העונה הראשונה של סוזה כמוצלחת במיוחד ובעיקר נתנו לו לקרדיט את שיתוף הצעירים, ביניהן פדריקו קייזה שקיבל קרדיט שקיבל צעיר. נזכיר כי גם במכבי תל אביב לא חשש סוזה משיתוף צעירים – דבר שלא מנע ממנו לזכות באליפות משכנעת במיוחד, כשבמקביל העפילה קבוצתו לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, שם נעצרה על ידי באזל שצירפה אותו לשורותיה בסיום העונה.

חוזהו של סוזה בבורדו יסתיים בקיץ 2022, אך על פי טנקרדי הוא ישוחרר מבורדו תמורת כמיליון יורו וחצי, סכום שלא אמור להפריע למועדון הפאר הלונדוני אם יוחלט בסופו של דבר לפנות לסוזה.


סוזה. מבלומפילד לאצטדיון האמירויות? (NICOLAS TUCAT/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי