חשיפה: לגווארדיולה יש סעיף יציאה ממנצ'סטר סיטי, פוצ'טינו מועמד להחליפו

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

ב"דיילי מייל" נחשף כי הספרדי עשוי לעזוב את אלופת אנגליה כבר בקיץ הקרוב, אך רק אם יגיע להסכמות מול ראשי המועדון, שבטוחים כעת שלא יאבדו אותו, אך מגלים גם עניין רב במאמן הארגנטינאי

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

נראה שהמירוץ לאליפות אנגליה די הוכרע, כך לפחות לגבי מנצ'סטר סיטי, שנמצאת בימים אלו במרחק 14 נקודות ממוליכת הטבלה ליברפול, ולמעשה נאבקת כרגע עם לסטר על הסגנות. בעיתון ה"דיילי מייל" האנגלי חשפו היום (שישי) כי מאמנה של האלופה הנוכחית פפ גווארדיולה עשוי לעזוב את הקבוצה כבר בתום העונה הנוכחית.

המנג'ר הספרדי חתם על הארכת החוזה שלו באתיחאד רק בחודש מאי האחרון, ובו התחייב להישאר אצל התכולים עד קיץ 2021. לפי הפרסום, באותו חוזה הכניס פפ סעיף יציאה מיוחד, הקבוע כי אם הוא והמועדון יגיעו להבנות משותפות, המאמן יוכל להשתחרר מחוזהו כבר בתום העונה הנוכחית, הרביעית שלו בשורות הצפוניים.

בסביבתה של מנצ'סטר סיטי לא מודאגים מאותו סעיף, וכעת אנשיה בטוחים כי גווארדיולה ימשיך גם לעונה חמישית במועדון, אך באותה מידה גם עובדים על מחליף ראוי, כשמי שעשוי להדריך את הקבוצה בעתיד הוא מאוריסיו פוטצ'ינו הארגנטינאי, שלאחרונה סיים את דרכו בטוטנהאם, וזוכה להרבה מאוד קרדיט אצל צ'יקי בגיריסטיין, האיש החזק כיום בסיטי.


פוצ'טינו עם גווארדיולה. בדרך לרשת את מקומו? (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי