אנצ'לוטי סיכם באברטון עבור חוזה עתק, הבכורה נגד ארסנל?

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Francesco Pecoraro/Getty Images

"סקיי ספורט" דיווח שהאיטלקי בן ה-60 אמור לשוב לפרמיירליג ולהוביל את הטופיז שמדורגים רק במקום ה-16, הוא צפוי לחתום ביממה הקרובה ולצפות בשחקניו החדשים בגביע הליגה נגד לסטר

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, ביממה הקרובה צפוי קרלו אנצ'לוטי לחתום רשמית בתור המנג'ר החדש של אברטון. כשבוע לאחר שפוטר מנאפולי, בגיל 60 ישוב אנצ'לוטי לפרמיירליג ובאופן די מפתיע ומאוד לא אופייני למאמן בכיר כמוהו, הוא צפוי לעמוד על הקווים בקבוצה שמדורגת במקום ה-16 – רק שלוש נקודות מהקו האדום.

מקורבים לאנצ'לוטי ועיתונאים בכירים כמו גיאם בלאגה הספרדי, טענו בתחילת המגעים בין הצדדים שהסיכויים לכך שאנצ'לוטי יסכים להצעת אברטון מאוד נמוכים לאור רצונו להתחיל פרויקט חדש בקיץ ולא בעיצומה של עונה, אם כי הוא הבהיר שתחנתו הבאה תהיה שוב באנגליה, אלא שעל פי הפרסומים האחרונים הוא זכה להצעת עתק מאברטון שהפכה את הקערה על פיה – כזו שתהפוך אותו לאחד משלושת המאמנים עם השכר הגבוה באירופה!

לטענת "סקיי ספורט", אנצ'לוטי כבר הגיע לליברפול כדי לקדם את המו"מ ואם הכל יתנהל כשורה הוא יחתום ב-24 השעות הקרובות ויוצג מחר לפני משחק גביע הליגה נגד לסטר (21:40, ישיר בספורט4). הבכורה שלו צפויה להיות בשבת ב-14:30 (ישיר בספורט1) במשחק בית מול ארסנל, קבוצה נוספת שמחפשת מאמן וישנם דיווחים סותרים על כך שגם היא ניסתה למנות את אנצ'לוטי במקומו של אונאי אמרי, שפוטר לפני כחודש ומאז תופס את מקומו שחקן העבר פרדי ליונברג, ללא הצלחה יתרה. 

לפי רוח הדברים, אל תופתעו אם בשבת הקרובה הקרב בין אברטון לארסנל יהפוך לקרב בין אנצ'לוטי למיקל ארטטה, עוזר המאמן של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי כיום, אחרי שמנכ"ל ארסנל נצפה השבוע מחוץ לביתו. נזכיר כי מאז פיטורי מרקו סילבה, גם את אברטון מדריך מאמן זמני, דאנקן פרגוסון שהוביל אותה ל-1:3 על צ'לסי ו-1:1 בחוץ נגד מנצ'סטר יונייטד בתחילת השבוע.


התגעגע לפרמיירליג. אנצ'לוטי (Pier Marco Tacca/Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי