סולשיאר: "יש לנו זיכרונות טובים מהמשחק האחרון נגד סיטי"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Clive Mason/Getty Images

לאחר ה-0:3 על קולצ'סטר בגביע הליגה, מאמן יונייטד התייחס להגרלה נגד התכולים בחצי הגמר: "מוכנים להתמודד עם כל מי שתבוא. אלה יהיו שני לילות נהדרים עבור העיר מנצ'סטר"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד העפילה אמש (רביעי) לחצי גמר גביע הליגה האנגלי, לאחר שגברה בביתה 0:3 על קולצ'סטר הצנועה מהליגה הרביעית. לאחר מחצית מאופסת, בליץ נהדר של עשר דקות הספיק לשדים האדומים כדי להכריע את המשחק.

מרקוס ראשפורד שבר את הקרח בדקה ה-51 עם מהלך אישי פנטסטי, ראיין ג'קסון תרם ליונייטד שער עצמי חמש דקות מאוחר יותר ואנתוני מרסיאל חתם את התוצאה וסידר לקבוצתו רצף של שישה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. מיד עם שריקת הסיום נקבעה היריבה של יונייטד בשלב הבא – מנצ'סטר סיטי.

"מוכנים להתמודד עם כל מי שתבוא" סיפר סולשיאר לאחר ההגרלה. "יש לנו זיכרונות טובים מאוד מהפעם האחרונה ששיחקנו מולם. סיטי הייתה בעבר הקבוצה הטובה ביותר באנגליה, אבל אנחנו מגיעים לשלב חצי הגמר עם הרבה ביטחון. אלו יהיו שני לילות נהדרים עבור מנצ'סטר".


סולשיאר לא לקח סיכונים מיותרים. ראשפורד חוגג עם מאטה ומרסיאל (Clive Mason/Getty Images)

שני הצדדים כבר נפגשו בעבר בשלב ארבע האחרונות של המפעל, כשהפעם האחרונה הייתה ב-2010, אז וויין רוני קבע 3:4 דרמטי לאדומים בסיכום הכללי עם שער בנגיחה בתוספת הזמן ובהמשך אף כבש גם שער ניצחון במשחק הגמר נגד אסטון וילה – תסריט שאנשי מנצ'סטר יונייטד לו יתנגדו לו גם השנה, כשווילה עצמה תשחק בחצי הגמר המקביל נגד לסטר.


סולשיאר. "אלו יהיו שני לילות נהדרים עבור מנצ'סטר. מגיעים עם הרבה ביטחון" (Alex Livesey/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי