יונייטד עשויה לוותר על רכש, סולשיאר: "השחקנים לא שאננים"

חואן מאטה, הארי מגווייר
חואן מאטה, הארי מגווייר | Dan Istitene/Getty Images

כשנה לאחר פיטורי מוריניו, הסטטיסטיקה מוכיחה שהמאזן של המנג'ר שהחליף אותו גרוע עוד יותר וזה עלול לעלות לו בחיזוק הקבוצה בינואר. וגם: דה חאה זוכה להגנה אחרי הטעות האיומה ב-2:0 לווטפורד, נועלת הטבלה

(גודל טקסט)

כבר 26 משחקים עומד אולה גונאר סולשיאר על הקווים כמאמן מנצ'סטר יונייטד וקשה לומר שהוא מצליח בתפקידו או שהשדים האדומים השכיחו את תקופת ז'וזה מוריניו, שפוטר לפני שנה כאשר היו לו ארבע נקודות יותר לעומת הנורבגי כיום, אבל אין ספק שאתמול (ראשון) במנצ'סטר ספגו את אחת ההשפלות הגדולות כשהקבוצה נכנעה 2:0 לנועלת הטבלה ווטפורד, מי שהשיגה בסך הכל את ניצחונה השני העונה (!), מחזור אחד לפני סוף הסיבוב הראשון.

פול פוגבה אמנם חזר לסגל לאחר כשלושה חודשים, אבל רק עלה מהספסל ולא הצליח לסייע לחבריו שנקלעו 10 דקות קודם לכן, בדקה ה-54, לפיגור כפול. הצרעות למעשה עקצו פעמיים תוך ארבע דקות, אחרי שאיסמעילה סאר כבש בדקה ה-50 הודות לטעות עצומה של דויד דה חאה, בוודאי אחד השערים האומללים שספג הספרדי בקריירה, והסנגלי גם היה מי שהוכשל ברחבה ארבע דקות לאחר מכן וסידר לקפטן טרוי דיני את שער הניצחון מ-11 מטר.

מוריניו, שכאמור לעיל פוטר במאזן מעט טוב יותר משל סולשיאר, רטן כל הזמן על כך שלא זכה לתקציב כדי לבנות קבוצה שתתחרה בצמרת, אבל סולשיאר קיבל 130 מיליון ליש"ט רק לחיזוק ההגנה. הארי מגווייר וארון ואן ביסאקה הצטרפו, אבל כבר ב-13 משחקים מתוך 18 הקבוצה לא הצליחה לשמור על שער נקי ובעקבות התוצאות האחרונות ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" נכתב שגורמים במועדון אישרו להם שבהחלט קיימת האפשרות שלא יצורף אף שחקן בחלון ינואר שייפתח בעוד כשבוע, חרף השמועות החזקות שארלינג הולאנד עשוי להירכש מרד בול זלצבורג.


פוגבה חזר, אבל זה ממש לא עזר ליונייטד בווטפורד (Dan Istitene/Getty Images)

סולשיאר לא ביצע שינויים בהרכב לעומת ה-11 שסיימו עם אברטון ב-1:1 בשבוע שעבר וזו כבר הפעם החמישית שהשדים האדומים לא מנצחים כאשר המנג'ר שומר על אותו הרכב ממחזור קודם לכן. להגנתו הוא ניסה לומר בסיום: "שיחקנו בגביע הליגה באמצע השבוע (נגד קולצ'סטר) ועליתי עם קבוצה שונה לגמרי מהמשחק ההוא. כל משחק הוא חשוב כדי שנוכל להתקדם ולהשתפר וליצור מערכות יחסים בין השחקנים. אני לא חושב שהשחקנים שאננים, אבל היום החצי הראשון נראה כמו משחק ראווה, זה יכול היה להיות לכבודי ואז גם הייתה אווירה טובה יותר. זה היה משחק בקצב נמוך, מאופק, איטי, בלי שום דחיפות. הקהל שלהם התעורר קצת כשנתנו להם מצבים נייחים ושני שערים במתנה".

עוד אמר סולשיאר: "אני מאוד מאוכזב, כי רק לפני כמה שעות דיברנו על כך שאנחנו מתחילים משהו חדש וחיובי וזה פשוט לא היה שם. אנחנו צריכים לקחת יותר נקודות במשחקים נגד קבוצות התחתית ואני בטוח שכעת הביטחון של השחקנים שלי נמוך אחרי שהפסידו לאחרונה בטבלה". 

דה חאה ספג המון אש מאז הטעות הקשה שביצע והבלם הארי מגווייר סיפר שכל שחקני הקבוצה עומדים מאחוריו ותומכים בו: "אני כאן רק כמה חודשים, אבל הוא שוער ברמה עולמית. אנחנו נהיה איתו בבוקסינג דיי ואני בטוח שנראה שוער ברמות הכי גבוהות". גם סולשיאר הגן על שוערו: "זה אחד הדברים שיכולים לקרות. הוא כל כך טוב אימונים ומאוד מפוקס, דויד בטוח בעצמו ואני לא מסתכל על שום דבר אחר".




הכדור פשוט עובר בין ידיו של דה חאה בדרך לרשת (Dan Istitene/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי