קאנטונה: "יונייטד משחקת כמו איש זקן שמנסה לעשות סקס"

אריק קאנטונה
אריק קאנטונה | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

חלוץ העבר הצרפתי של השדים האדומים קטל אותם במטאפורה מעניינת: "מתאמצים כמה שאפשר, אבל בסופו של יום כולם מאוכזבים". עם זאת, הוא הבהיר שהקבוצה עוד תתאושש כי "זה המועדון הגדול בעולם"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אולי השיגה תוצאות טובות נגד קבוצות הצמרת בפרמיירליג, אך בסיכום הכללי, הסיבוב הראשון שלה בליגה מאכזב לכל הדעות. השדים האדומים השיגו שלושה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים בליגה ורק ביום ראשון האחרון ספגו הפסד מביך נגד ווטפורד האחרונה בטבלה, ומי שלא פספס הזדמנות לעקוץ הוא חלוץ העבר של הקבוצה – אריק קאנטונה.

הצרפתי, שבילה חמש עונות באולד טראפורד וזכה עם האדומים בארבע אליפויות, אמר בראיון ל-OTRO: "למנצ'סטר יונייטד יש פינה חמה בלב שלי. אבל היא משחקת עכשיו כמו איש זקן שמנסה לעשות סקס. מתאמצת כמה שאפשר, אבל בסופו של יום כולם יוצאים קצת מאוכזבים".

קאנטונה הוסיף גם הבהרה לגבי הדימוי המשעשע שלו ודאג להבהיר כי הוא בטוח שיונייטד תחזור לגדולה: "כשאני מדבר על איש זקן שעושה סקס, אני כמובן לא מדבר על עצמי. זו רק מטאפורה. יונייטד עוד תתאושש, כי זה המועדון הכי גדול בעולם".

קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר תפגוש מחר (חמישי) את ניוקאסל במסגרת מחזור ה"בוקסינג דיי" המיוחד (שידור ישיר בספורט1 החל מ-19:20) ותנסה לשוב למסלול הניצחונות, בתקווה ששלוש נקודות נגד המגפייז יעלו אותה מהמקום השמיני בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי