מוריניו: "גם אם לא היינו מנצחים, הייתי מרגיש שעשינו הכל"

ז'וזה מוריניו, ראיין ססניון
ז'וזה מוריניו, ראיין ססניון | Catherine Ivill/Getty Images

מאמן טוטנהאם הודה: "במחצית הראשונה המשכנו את היכולת מההפסד לצ'לסי", ושיבח את שחקניו: "כשהם חזרו לדשא הם נתנו את כל מה שיש להם". קיין רשם ציון דרך וזכה למחמאות, גם שחקני ברייטון

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

לא לקח לטוטנהאם הרבה זמן להתאושש מההפסד לצ'לסי: שלושה ימים אחרי ה-2:0 בבית, התרנגולים פגשו אתמול (חמישי) את ברייטון ונקמו עם ה-3:0 מהסיבוב הראשון עם מהפך ו-1:2, שהחזיר אותם למקום החמישי – ובקבעות ההפסד של צ'לסי, למאבק על ליגת האלופות.

המשחק פתח את חגיגות מחזור ה"בוקסינג דיי" בפרמיירליג, ובאנגליה ציינו כמה נתונים סטטיסטיים הנוגעים לשתי הקבוצות: בעוד ברייטון הפסידה חמישה מששת משחקיה האחרונים ביום הזה, טוטנהאם לא הפסידה בו מאז 2003 (2:0 נגד פורטסמות') וז'וזה מוריניו מעולם לא הפסיד בו באף קבוצה שאימן בליגה האנגלית הבכירה.

מוריניו סיכם את המשחק: "לא הייתי אומר שהיינו רעים במחצית הראשונה, אבל המשכנו את היכולת מההפסד לצ'לסי. תמיד יש קשר. היינו צריכים להתחיל טוב, אבל לא עשינו את זה. השחקנים הרגישו את זה, אבל במחצית השנייה זה היה שונה, הם נתנו את כל מה שהיה להם. דיברנו על טקטיקות, עקרונות והתחושות שבאות עם זה, וכשחזרנו לשחק זה עבד. גם אם לא היינו מנצחים הייתי מרגיש שהם עשו הכל".

קיין. 100 שערים ב-172 משחקי בית בכל המסגרות (Catherine Ivill/Getty Images)
קיין. 100 שערים ב-172 משחקי בית בכל המסגרות (Catherine Ivill/Getty Images)

איש המשחק היה ללא ספק הארי קיין, שאחרי ששער שלו בדקה ה-24 נפסל בבדיקת VAR בגלל נבדל מזערי, לא הוריד את הראש וניהל את המשחק של התרנגולים במחצית השנייה, כולל שער שוויון בדקה ה-53. זה היה שערו ה-100 של האנגלי במשחקי בית בכל המסגרות, 90 מהם במדי טוטנהאם. קיין זכה לציון 9 ב"סקיי", אבל מלבד דלה עלי (8) אף אחד מחבריו לקבוצה לא קיבל מעל 7. אצל ברייטון, לעומת זאת, שלושה שחקנים זכו לציון 8 – כולל השוער מת'יו ראיין – ובעיתון ציינו לטובה את משחק הלחימה שלהם נגד קבוצה טובה יותר וכשרונית יותר.

שחקני טוטנהאם לא יקבלו הרבה זמן לנוח, וכבר מחר (שבת 19:20, שידור ישיר בספורט2) יפגשו את נוריץ' החלשה בניסיון ליצור רצף ניצחונות – משימה בה לא עמדו חודש שלם. מוריניו, שעדיין יחסר את הונג-מין סון, צפוי להחזיר לסגל את אריק לאמלה שעדיין לא חזר לכושר משחק מלא, ולתת יותר דקות לכריסטיאן אריקסן. באנגליה טוענים כי גם קיין צפוי לנוח, כיוון שיומיים לאחר מכן התרנגולים יתארחו אצל סאות'המפטון שנמצאת בתקופה טובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי