קלופ: "התברכתי בקבוצה חכמה, אף אחד מהשחקנים לא מעופף"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מאמן ליברפול החמיא לשחקניו לקראת הקרב נגד וולבס (ראשון 18:20, ספורט1): "אני לא צריך להגיד להם 'תהיו עירניים', הם תמיד כאלה", וגם: מי השחקן ממנו צריך להיזהר: "קשה לשמור על טראורה יותר מאשר על וארדי"

קבוצות: ליברפול וולבס
(גודל טקסט)

פחות מ-48 שעות אחרי שהדהימה את מנצ'סטר סיטי ופחות או יותר העניקה לליברפול את התואר על מגש של כסף, וולבס תתארח מחר (ראשון 18:20, שידור ישיר בספורט1) אצל אותה ליברפול ותנסה להרוס בדיוק את אותה מתנה עם ניצחון שלישי ברציפות שעשוי להקפיץ אותה למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.

בהתאם לתוצאה של לסטר הערב (ואחרי שני הפסדים רצופים, מבוכה של השועלים אצל ווסטהאם היא לא בלתי נמנעת), ליברפול תוכל לפתוח פער של לא פחות מ-16 נקודות בטבלה אם תנצח את הזאבים, ועוד יש לה משחק חסר שהיא תצטרך להשלים במהלך 2020. אף קבוצה מעולם לא שמטה פער כזה במקום הראשון בפרמיירליג, ויורגן קלופ לא מתכוון להיות הראשון. אחרי ה-0:4 על לסטר ביום חמישי אמר המנג'ר הגרמני כי "אנחנו לא מדברים על אליפות כי אם נעשה את זה ובסוף ניכשל, אף אחד לא ישכח לנו את זה".

גם נגד וולבס קלופ לא מזלזל ביריבה, והוא סימן את השחקן ממנו יש להיזהר: "במרחב גדול קשה לשמור על ג'יימי וארדי, אבל אם זה אפילו יותר קשה להיזהר מאדאמה טראורה. המהירות שלו יוצאת מהכלל".

טראורה.
טראורה. "סוף סוף שמו אותו במקום הנכון במגרש" (Shaun Botterill/Getty Images)

קלופ טוען שכבר בתחילת הקריירה של הספרדי הוא זיהה את הכישרון שלו, וגם מסביר מה גרם לפריחה שלו בוולבס: "הוא סוף סוף מצא את המאמן שיודע איפה להציב אותו במגרש. הוא היה מצוין במידלסבורו, אבל מישהו היה צריך להסביר לו איפה לשחק"

"יש לו כישרון מאוד גדול. אי אפשר לנחש עליו שהוא כל כך צעיר, אבל יש לו עיד לפניו. היה לי ברור שזה יקרה מתישהו, ועכשיו זה קורה. זה מעולה לוולבס".

אבל קלופ לא החמיא רק לשחקן היריבה, אלא גם לשחקניו שלו: "התברכתי בקבוצה מאוד חכמה, ככה זה. זה לא כאילו אני צריך להגיד להם 'תישארו עירניים' כל הזמן, הם פשוט כאלה. יש לנו הרבה אופי, וכולם מכירים אחד את השני. אף אחד לא מעופף, אפילו לא בקצת".

"גם לפני שנתיים היינו ככה", הוסיף המאמן, "אבל היו חסרות לנו כמה נקודות. הרבה דברים עכשיו יותר מסודרים ואנחנו עובדים הרבה יותר טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי