קיין רשם ציון דרך, מוריניו זעם על משחק ההגנה של הספרס

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

הקפטן שהציל נקודה מול ברנלי הגיע ל-200 הופעות ליגה, רק אגוארו ושירר כבשו יותר ממנו. המנג'ר כעס: "סופגים שערים מגוחכים משחק אחרי משחק". באנגליה ביקרו: "מופע אימים של טוטנהאם"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
עם צירופו של ז'וזה מוריניו ציפו בטוטנהאם להתקרב כמה שיותר מהר לליגת האלופות. אתמול (שבת) הספרס יכלו להעפיל לפחות זמנית למקום הרביעי בטבלה אך פישלו ובגדול. הספרס נאלצו להסתפק ב-2:2 מביך מול ברנלי האחרונה בטבלה כשנחלצו מהפסד בדקה ה-88 עם פנדל של הארי קיין. אחת הבעיות של הספרס היא משחק ההגנה הרע שלה. התרנגולים שמרו על שער נקי רק פעם אחת בלבד במשחק חוץ ב-2019 – הרקורד הגרוע ביותר מבין כל 20 קבוצות הליגה. 

מוריניו כעס בסיום המשחק: "אני חושב שעשינו בשתי המחציות את אותן הטעויות בהגנה. זה מסביר הכל. ספגנו שני שערים איומים, זה קורה משחק אחר משחק. יש לי הרבה מאוד עבודה לעשות, זה קשה, אבל אני תמיד אומר שחייבים להסתיר את השבריריות שלך. עלינו להשתפר בהתגוננות כי יש יותר מדי טעויות אינדיבידואליות. זה מאוד מתסכל כי אנחנו משחקים טוב, לא יכולנו להיות יותר התקפיים מאשר במחצית השנייה. נוריץ' הגנה יפה והקריבה כמו משחק על חייה".

על עתידו של כריסטיאן אריקסן: "אני לא רוצה לדבר על זה, כל פעם אני נשאל על הנושא ואני אגיב כך – אנחנו שומרים את זה לעצמנו. ברור שאני חולק את המידע הזה ואת המחשבות האלה עם הבוס שלי. הדבר היחיד שאני יכול לומר זה שהוא מנסה לעזור לקבוצה ואני מרוצה להופעה שלו.  הקשר הדני פתח בהרכב במה שאולי היה אחד ממשחקיו האחרונים במדי הספרס, וכבש שער נפלא בכדור חופשי. זה היה שערו השמיני בבעיטה חופשית וה-23 מחוץ לרחבה – יותר מכל אחד אחר בממלכה מאז הופעת הבכורה שלו באנגליה בספטמבר 2013.

מי שרשם ציון דרך ענק הוא הקפטן הארי קיין שלא רק מנע הפסד עם הפנדל המאוחר שכבש. זה היה משחקו ה-200 בפרמיירליג. לחלוץ האנגלי יש 136 שערי ליגה, כאשר רק אלן שירר (145 שערים) וסרחיו אגוארו (138) רשמו רקורד טוב ממנו.

 

באנגליה קטלו: "קיין מציל נקודה לספרס המפוזרים לאחר מופע אימים בהגנה. אמנם אריק לאמלה כמעט ניצח את המשחק אך נוריץ' ראויה ליותר מנקודה – היא הייתה ראויה לשלוש נקודות"', נכתב ב"סקיי ספורטס". מנגד, ב-"BBC" ציינו לטובה את אריקסן שנבחר לאיש המשחק וכן את קיין – "כשמוריניו דיבר על הסגל האיכותי שהוא ירש ממאוריסיו פוצ'טינו – הוא כיוון בדיוק לזה". הקשר הדני נגע בכדור 118 פעמים ואיים ארבע פעמים על השער – יותר מכל אחד אחר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי