מחיר הכישלון: מנואל פלגריני פוטר מווסטהאם

מנואל פלגריני
מנואל פלגריני | Gettyimages

לאחר כשנה וחצי בתפקיד, המנג'ר הצ'יליאני סיים את דרכו אצל הפטישים בעקבות פתיחת העונה הרעה של המועדון, והמרחק המינימלי מהקו האדום. טרם פורסמו שמות המועמדים להחליפו

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

חג המולד אצל ווסטהאם לא שמח כמו שציפו שיהיה. לאחר שהפסידו הערב (שבת) ללסטר, הנהלת הפטישים הודיעה כי המאמן מנואל פלגריני פוטר מתפקידו, לאחר כשנה וחצי בתפקיד. פתיחת העונה של הקבוצה הלונדונית הייתה מהרעות ביותר שחווה המועדון, שרחוק כעת נקודה אחת מהקו האדום, והפסיד 10 משחקים עד כה העונה.

יו"ר המועדון דויד סאליבן סיפר לאחר ההודעה הרשמית: "התאכזבנו מאוד לקבל את ההחלטה הזו ועשינו אותה בלב כבד. פלגריני הוא ג'נטלמן אמיתי ואיש מקצוע ראוי. אבל היה ברור שהשיהוי היה חייב להתבצע לאור המצב של הקבוצה, על מנת להחזיר אותה למסלול כדי לענות על הציפיות שלנו. הרגשנו שהיינו חייבים לבצע את השינוי בזמן הנוכחי על מנת לאפשר למנג'ר החדש כמה זמן שיתאפשר כדי להשיג את המטרות שלנו".

לווסטהאם צפוי במחזור הקרוב קרב על שש נקודות בטבלה, כאשר היא תתארח אצל בורנמות', המדורגת מקום אחד מעליה עם נקודה יותר. כעת, עדיין לא ידוע מי הם המועמדים המובילים לאמן באצטדיון האולימפי בלונדון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי