אנגליה לועגת: "לנו נפנף בידיים כמו ציפור". ארטטה: "מאוכזב מהתזמון"

ברנד לנו
ברנד לנו | Julian Finney/Getty Images

שוער ארסנל ספג ביקורות על הטעות שגרמה לשער השוויון בדרך למהפך 2:1 של צ'לסי. המאמן, שהפסיד בבכורה הביתית: "הוא יהיה עצוב, ככה זה. היינו צריכים להחזיק מעמד". וגם: הנתון השלישי של התותחנים אחרי 60 שנה

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

הפסד של ארסנל כבר לא מפתיע אף אחד העונה – ב-15 המשחקים האחרונים היא ניצחה משחק אחד בלבד, נפרדה משני מאמנים (אם כי אחד מהם היה זמני בלבד) ובאופן כללי לא מצליחה להרשים, אבל ה-2:1 לצ'לסי היום (ראשון) היה משהו אחר. התותחנים הגיעו מלאי תקווה למשחק הראשון של מיקל ארטטה כמאמן ראשי באמירויות, וגם הובילו לאורך רוב המשחק, אבל עשו שטויות ב-10 הדקות האחרונות ושוב הפסידו.

ארסנל הפסידה משחק בית רביעי ברציפות בכל המסגרות, לראשונה מאז – שימו לב – 1959. 60 שנה לא הגיעה הקבוצה למאזן כזה חלש בבית, והיא ספגה שני שערים בכל משחק באמירויות מאז תחילת נובמבר. נתון מעניין נוסף הוא מספר שערי הליגה איתו סיימה ארסנל את העשור – 704 מאז תחילת 2010. למה זה מעניין? כי באותו פרק זמן, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו יחד כבשו בדיוק אותו מספר שערי ליגה.

התקשורת האנגלית, כמובן, לא ריחמה: "שברון לב לארטטה", הכריזה הכותרת הראשית באתר "דיילי מייל", שם הוסיפו: "המאמן הספרדי היה רחוק שבע נקודות מניצחון כשברנד לנו החליט לעזוב את השער ולרדוף אחרי כדור גבוה". לנו ספג ביקורת גם ב"סקיי", שם נכתב "צ'לסי היממה את ארסנל לאחר טעות מזעזעת של השוער, משחק הבית הראשון של ארטטה הסתיים בהתרסקות".

ב"דיילי סטאר" קיבל לנו ציון 3 נוראי, לצד המשפט: "נפנף בזרועות כמו ציפור והעניק לצ'לסי שער שוויון". ב"סקיי" הציון היה 4, אבל חברו לקבוצה פייר אמריק אובמינאג – שכבש את השער לזכות התותחנים – קיבל את תואר איש המשחק למרות ההפסד. גם האוהדים לעגו לקבוצה החלשה, שאפילו יתרון ביתי במשחק בו הציגה יכולת טובה לא הצליחה להחזיק.

"אני מאוכזב מהתוצאה ומאיך שספגנו", אמר ארטטה לאחר המשחק, "ובעיקר מהתזמון. אבל אני מרוצה מהרבה דברים במשחק, אני מרוצה מהדברים שעבדנו עליהם באימונים וקרו על המגרש, אבל אני כמובן מאוכזב להפסיד את המשחק. היינו צריכים להחזיק מעמד לזמן ארוך נגד קבוצה מאוד פיזית כמו צ'לסי ולא הצלחנו. עכשיו צריכים להמשיך הלאה".

השערים שספגו: "זה לא היה חוסר ריכוז. הובלנו, הרגשנו בנוח למרות שהגנו טיפה יותר עמוק ממה שרציתי. אני לא יכול להיזכר בהזדמנויות שהיו לצ'לסי לפני השער. קבלת ההחלטות קרתה וזה יקרה שוב, אני בטוח, אבל כשזה קורה נגד יריבה כזאת אתה נענש".

מאשים את השופט: "לא, אני מאשים את הקבוצה. אנחנו אחראים לכל מה שעשינו לא נכון על המגרש. ההחלטות שלקחנו לא היו נכונות, מן הסתם. בדברים האחרים אנחנו לא יכולים לשלוט ואנחנו לא יכולים לשנות".

על ברנד לנו: "הוא יהיה עצוב. כשטעות עולה לקבוצה בנקודות, זה קשה. אנחנו צריכים להרים אותו, הוא עשה עבודה טובה מאז שהצטרף ואנחנו חייבים לכבד את זה. אנחנו צריכים להחזיר לו את הביטחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי