ראיולה תוקף: "פוגבה צריך קבוצה, גם מראדונה ופלה היו נכשלים ביונייטד"

פול פוגבה
פול פוגבה | Shaun Botterill/Getty Images

סוכן העל התראיין וירה לכל עבר: "למועדון הזה אין דרך, בניגוד לאיך שיובנטוס הייתה מהיום הראשון. הם היו הורסים כל אחד". על זלאטן: "כמו סיבוב ההופעות האחרון של המלכה". וגם: מדוע הולאנד לא חתם באיטליה

(גודל טקסט)

חלון ההעברות בינואר נפתח אוטוטו וכבר עכשיו ברור שמינו ראיולה, סוכן העל, שוב שחקן ראשי בהצגה לאחר חזרתו של זלאטן איברהימוביץ' למילאן וכמובן הצטרפותו של ארלינג הולאנד לבורוסיה דורטמונד. הסוכן בן ה-52 התראיין לעיתון "לה רפובליקה" וכרגיל ירה לכל עבר. פיפ"א חטפה ממנו ("ארגון שלא חושב על טובת הכדורגל אלא רק על האינטרסים שלו") והוא לא שכח לעקוץ את מנצ'סטר יונייטד לאחר שאישר שפול פוגבה ימשיך בקבוצה.

ראיולה נשאל על פוגבה ואמר: "נלחמתי עם אלכס פרגוסון. הוא היחיד שסירב לו. הבעייה של פול היא מנצ'סטר יונייטד. למועדון הזה אין דרך, אין פרויקט ספורטיבי אמיתי. הם היו הורסים גם את דייגו מראדונה, פלה, פאולו מאלדיני. פול צריך קבוצה, כפי שיובנטוס הייתה מהיום הראשון".

על זלאטן: "הוא חוזר לעשות כיף וחוזר לעשות לעולם כיף. הוא לא יכול להרשות לעצמו שהבמה האחרונה שלו תהיה לוס אנג'לס גלאקסי. ששת החודשים האלה יהיו כמו סיבוב ההופעות האחרון של המלכה, מחווה ארוכה. זה צריך להיות בסן סירו. השחקנים שלי יהירים? איברה כן, הוא יהיר, קאפלו הבטיח לי שהוא ילמד אותו להבקיע שערים וכך היה".

העמלות שלו: "העמלה שלי תלויה בשכר של השחקן וזה נכון לכולם. אני לא מכוון אקדח לרכה של אף אחד. הייתי מיליונר כבר בגיל 20, יכולתי לשבת על חוף הים ולגור בדירה. מה שחשוב לי זה רק טובת השחקנים שלי, למקסם את הכישרון שלהם בדרך לקריירה גדולה. גא'נלואיג'י דונארומה טעה כשבחר להישאר במילאן".

מתייס דה ליכט: "כולם רצו אותו, הוא רוצה להיות הבלם הטוב ביותר בעולם ולכן אמר לי 'אני חייב לבחור בהגנה טובה'. לכן בחרנו את יובנטוס, שם הוא ישתפר משמעותית".

הולאנד: "מדוע לא לקחתי אותו לאיטליה? הוא לא בלם והוא לא דה ליכט שהיה קפטן בהולנד כבר שנתיים. האיטלקים לא יודעים להעריך את הכישרון שלו". כשנשאל על מויזה קן שנכשל באברטון בינתיים, ענה: "עצוב שהוא עזב את איטליה אך לא הייתי מושך אותו לאנגליה אם לא היה מדבר את השפה בצורה מושלמת. קשה לאיטלקי להסתגל בחו"ל. אם היה נשאר ביובה, היה משחק בקבוצת המילואים".

זלאטן איברהימוביץ'. סיבוב פרידה של המלכה (Claudio Villa/Getty Images)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי