קיין סובל מקרע בשריר הירך, מוריניו: "כל דקת משחק בלעדיו תהיה קשה"

ז'וזה מוריניו, הארי קיין
ז'וזה מוריניו, הארי קיין | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

טוטנהאם הוציאה הודעה רשמית לגבי פציעתו של הכוכב, אך לא מסרה פרטים לגבי תאריך חזרה עתידי. המאמן: "כנראה שניאלץ להסתדר בלעדיו למשך תקופה". ביום ראשון: משחק גביע נגד מידלסבורו (15:55, ספורט1)

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

כמה זמן ייעדר הארי קיין משורות טוטנהאם? התשובה עלולה לא להביא איתה חדשות טובות עבור התרנגולים, שיפגשו ביום ראשון (15:55, שידור ישיר בספורט1) את מידלסבורו בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי ויעשו זאת ללא הכוכב מס' 1 שלהם. קיין נפצע ברגלו ביום רביעי האחרון, בהפסד 1:0 נגד סאות'המפטון, וייבדק בסוף השבוע.

המאמן ז'וזה מוריניו התייחס לפציעה של קיין ולתאריך חזרתו כשאמר: "אני חושב שניאלץ להסתדר בלעדיו למשך תקופה. אני לא יודע כמה בדיוק, אולי עוד כמה שעות יהיו לנו חדשות – אבל אם תשאלו אותי, אלה יהיו חדשות רעות. זאת ההרגשה שלי".

מאוחר יותר הוציאה טוטנהאם הודעה רשמית עם עדכון לגבי פציעתו של קיין: כפי שחששו במועדון, הכוכב סובל מקרע בשריר ההאמסטרינג (שריר הירך). לא נמסרו פרטים לגבי תאריך החזרה, אך ייתכן שמדובר בתקופה ארוכה. קיין עצמו צייץ: "הראש למעלה. זמנים קשוחים לא נשארים לנצח, אנשים קשוחים כן".

"כולם יודעים מי זה הארי קיין, מה הוא יודע לעשות וכמה הוא חשוב לקבוצה, לאוהדים ולמועדון. האיכות שלו, התרומה שלו לקבוצה, כל דקה של משחק בלעדיו תהיה קשה", הוסיף מוריניו, שלא מצליח לייצב את הקבוצה שלו ומאז תחילת דצמבר לא הצליח להשיג שני ניצחונות ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי