העברות: פיני זהבי מנסה לשדך את זאהה לטוטנהאם

ווילפריד זאהה
ווילפריד זאהה | Naomi Baker/Getty Images

סוכן העל מתווך בין כוכב קריסטל פאלאס לתרנגולים. וגם: יאנג עשוי להצטרף לאינטר, פיונטק מבוקש בפרמיירליג, הרכש הראשון של גאטוסו, יובנטוס חושבת על העתיד והאם ריינה בדרך לקאמבק?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

 רשמי
* בנבנטו מהסרייה B שילמה 2.5 מיליון יורו לספאל עבור החלוץ בן ה-23, גבריאל מונצ'יני. האיטלקי לא הצליח למצוא את הרשת בארבע ההופעות שרשם העונה בליגה הבכירה.

* זלצבורג החזירה מהשאלה את החלוץ בן ה-20 אנדרסון ניאנגבו, שכבש 7 שערים ובישל עוד 5 בחצי הראשון של העונה במדי וולפסברגר של שון וייסמן. השחקן מחוף השנהב הושאל לקבוצתו של חלוץ נבחרת ישראל מליפרינג, קבוצת הבת של זלצבורג מהליגה האוסטרית השנייה וכעת הוא עבר לקבוצה הבכירה של זלצבורג.

* רכש מרשים לאספניול: הקבוצה מהמקום האחרון בליגה הספרדית תשלם 20 מיליון יורו לבנפיקה ותודיע בשעות הקרובות על החתמתו של ראול דה תומאס. החלוץ בן ה-25, שגדל בריאל מדריד, עזב את הבלאנקוס בקיץ האחרון אחרי מספר עונות בהן הושאל ונמכר לקבוצה הפורטוגלית באותו מחיר בו כעת היא משחררת אותו. רשם העונה 7 הופעות ליגה בלבד בהן לא מצא את הרשת.

* האן וואנג-סונג, החלוץ הצפון קוריאני שעבר הקיץ לקבוצת המילואים של יובנטוס, עזב ללא הופעה אחת בקבוצה הראשונה לאל דוהייל הקטארית אליה לאחרונה הצטרף מריו מנדז'וקיץ'. הגברת הזקנה הרוויחה כחמישה מיליון יורו.

* אלביס רצ'בצאי, קשרה הצעיר והמוכשר של וולפסבורג, הושאל עד לסיום העונה לקלן.

שמועות
* צ'לסי החליטה לרדת מווילפריד זאהה כל עוד קריסטל פאלאס לא תוריד מהדרישה שלה עבור החלוץ, שעומדת על 80 מיליון ליש"ט. אגב, סוכנו החדש של השחקן הוא לא אחר מאשר פיני זהבי, שמנסה לשדך אותו לטוטנהאם.


פיני זהבי (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

* במקביל, "הבלוז" צפויים להציע לליון 40 מיליון ליש"ט ואת אוליבייה ז'ירו כדי לנסות לשכנע אותה לשחרר את מוסא דמבלה, לגביו אמרו הצרפתים כי אין כוונה למכור אותו בחלון ההעברות הנוכחי.

* אחרי שתומאס טוכל פסל אתמול את האפשרות שאדינסון קבאני יעזוב את פריז סן ז'רמן לפני תום העונה, בטענה כי שינויים במהלך ינואר "שוברים את ההרמוניה בחדר ההלבשה ויוצרים בו חוסר ודאות", התכנית הספרדית "אל צ'ירינגיטו" הבריטי דיווח שמנצ'סטר יונייטד וארסנל הגישו לחלוץ הצעות במטרה לצרפו בקיץ.

* אינטר מנסה להחתים את אשלי יאנג ממנצ'סטר יונייטד. הנראזורי מוכנים להציע לשחקן הוותיק (34) חוזה לעונה וחצי, כאשר בכל מקרה השדים האדומים לא מתכוונים להאריך את חוזהו אשר מסתיים בסיום העונה הנוכחית.

* אחרי שנדמה היה שהוא בדרך למילאן, בלם ברצלונה ז'אן-קלר טודיבו עומד להיות מושאל לשאלקה עד סוף העונה, כך דיווח העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מרציו.

* איסאק ליהאדג'י, הכישרון בן ה-17 של מארסיי, שרשם שתי הופעות העונה במדי הקבוצה הבוגרת, נקשר למספר מועדונים בפרמיירליג. הקבוצה הצרפתית מנסה להחתים את שחקן הכנף על חוזה חדש, אך הוא הפתיע אותה עם דרישות גבוהות יחסית וכעת עתידו לא ברור.

* נאפולי וג'נארו גאטוסו מחפשים חיזוק. אחד מהשמות שתפסו את העין של המאמן החדש של הקבוצה הוא קשרה של לייפציג, דייגו דמה. השחקן בן ה-28, לו הופעה אחת בנבחרת גרמניה, צפוי לעלות 16 מיליון אירו לקבוצה מדרום איטליה.


אשלי יאנג (Catherine Ivill/Getty Images)

* קבוצות הפרמיירליג מעוניינות בקשישטוף פיונטק ממילאן: שמו של החלוץ נקשר לאסטון וילה וניוקאסל, כאשר גם באייר לברקוזן הגרמנית מעוניינת בחלוץ, שסובל מפיחות במעמדו, במיוחד אחרי שובו של זלאטן איברהימוביץ' לרוסונרי.

* יובנטוס בדרך לשים את ידה על כישרון צעיר? על פי הדיווחים, הגברת הזקנה צפויה להחתים בקרוב את ז'אן-קלוד נטנדה בן ה-17, מגן שמאלי צרפתי אשר משחק בנאנט וטרם ערך הופעה בקבוצה הבוגרת שלה.

* פטריק קוטרונה עשוי לחזור לליגה האיטלקית. החלוץ, שהגיע בקול תרועה בקיץ האחרון לוולבס, עשוי לצאת להשאלה בפיורנטינה.

* אסטון וילה מחפשת שוער אחרי פציעתו של טום היטון. מי שעשוי לעשות קאמבק לפרמיירליג הוא אקס ליברפול, פפה ריינה בן ה-37, אשר משמש כשוער שני לג'יאנלואיג'י דונארומה במילאן, שככל הנראה תסכים להשאילו.

פפה ריינה (Marco Luzzani/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי