צפו: יונייטד דרסה 0:4 את נוריץ', צ'לסי הביסה 0:3 את ברנלי

מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל
מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל | Catherine Ivill/Getty Images

השדים האדומים חזרו למקום החמישי בזכות ניצחון מרשים על נועלת הטבלה. ראשפורד בהופעתו ה-200 כיכב עם צמד, מרסיאל וגרינווד הצטרפו לחגיגה. הבלוז גברו בקלות על קבוצתו של דייץ', שרשמה הפסד רביעי ברציפות

(גודל טקסט)

אחרי התיקו 1:1 של ארסנל נגד קריסטל פאלאס ולפני המפגש בין טוטנהאם לליברפול, המחזור ה-22 של הפרמיירליג נמשך עם חמישה משחקים נוספים. מנצ'סטר יונייטד שבה למסלול הניצחונות בסטייל ועלתה למקום החמישי בזכות 0:4 על נוריץ'. גם צ'לסי הציגה משחק מרשים לא פחות. הבלוז אירחו את ברנלי והביסו אותה 0:3. לסטר שמחצה 0:9 את סאות'המפטון בסיבוב הקודם, הפעם הפסידה 2:1 לקדושים. אברטון ניצחה 0:1 את ברייטון, וניוקאסל ו-וולבס נפרדו ב-1:1. 

מנצ'סטר יונייטד – נוריץ' 0:4
גם הפעם נראה היה שמנצ'סטר יונייטד בדרך לאבד נקודות מול נועלת הטבלה בגלל יכולת רעה בדקות הראשונות. אך בזכות רגעי התעלות בפתיחת המחצית השנייה ובעיקר בזכות עוד משחק טוב של ראשפורד בהופעתו ה-200 במדי השדים האדומים, חזרה הקבוצה של סולשיאר למקום החמישי. זה התחיל עם שער נפלא של החלוץ האנגלי בן ה-22 שקיבל כדור נפלא מחואן מאטה בדקה ה-27 והכניע את קרול עם נגיעה רכה מקרוב.

בדקה ה-52 ראשפורד השלים צמד בפנדל וכעבור שתי דקות מאטה סגר רשם בישול שני למרסיאל שסיים בנגיחה. 14 דקות לסיום גרינווד המחליף נעץ את המסמר האחרון עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה. כאמור, בזכות הניצחון יונייטד עלתה למקום החמישי. אצל נוריץ' המפסידה המצב רע הרבה יותר, העולה החדשה רשמה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון והיא שקועה במקום האחרון.


נעץ את המסמר האחרון. מייסון גרינווד (Catherine Ivill/Getty Images)

הרכבים
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן ביסאקה, הארי מגווייר, ויקטור לינדלוף, ברנדון וויליאמס, פרד, נמניה מאטיץ', חואן מאטה, אנדראס פריירה, אנתוני מרסיאל, מרקוס ראשפורד.

נוריץ': טים קרול, מקס ארונס, כריסטוף צימרמן, גרנט הנלי, סאם בירם, אלכסנדר טטי, מריו וראנצ'יץ', אמי בואנדיה, קני מקלין, טוד קנטוול, אדם אידה.


חואן מאטה (Catherine Ivill/Getty Images)

מהלך המשחק
דקה 27, מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:1: חואן מאטה במהלך נהדר עבר שחקן הגנה מצד ימין והעביר כדור נפלא למרקוס ראשפורד שכבש את ה-13 שלו העונה בנגיעה רכה מהאוויר.

דקה 51, מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:2: קרול הכשיל את וויליאמס וראשפורד השלים צמד מהנקודה הלבנה.


חזרה למקום החמישי בסטייל. שחקני מנצ'סטר יונייטד (Catherine Ivill/Getty Images)

דקה 54, מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-0:3: חואן מאטה קיבל כדור קצר מקרן והשלים בישול שני עם הגבהה מחוץ לרחבה ומרסיאל כבש את השלישי בראשו.

דקה 76, מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-0:4: גוונרווד שנכנס כמחליף חמש דקות קודם לכן, ניצל הרחקה לא טובה של ההגנה, עבר שחקן צהוב וכבש שער נהדר מחוץ לרחבה.


שערו ה-13 של מרקוס ראשפורד (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

צ'לסי – ברנלי 0:3 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הניצחון של מנצ'סטר יונייטד לא הרשים יותר מדי את צ'לסי, ששמרה על פער של חמש נקודות מהמקום הרביעי, עם ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים. ז'ורז'יניו העלה את צ'לסי על לוח התוצאות בדקה ה-27 בזכות פנדל מדויק, תמי אברהם נגח את השני כעבור 11 דקות ובמחצית השנייה וקאלום הדסון אודוי הצטרף לחגיגה עם שער ראשון בפרמיירליג וסגר את הסיפור בדקה ה-49. ברנלי מנגד שלא הייתה במשחק ורשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות, נותרה במקום ה-15.

הרכבים
צ'לסי: קפה, ססאר אספיליקווטה, אנדראס כריסטנסן, אנטוניו רודיגר, ריס ג'יימס, ז'ורז'יניו, רוס בארקלי, מייסון מאונט, קאלום הדסון אודוי, וויליאן, תמי אברהם.

ברנלי: ניק פופ, מת'יו לוטון, בן מי, ג'יימס טרקובסקי, צ'ארלי טיילור, דווייט מקניל, ג'ק קורק, אשלי וסטווד, ארון לנון, ג'ף הנדריק, כריס ווד.

ג'יימס טרקובסקי מול תמי אברהם (Mike Hewitt/Getty Images)

מהלך המשחק
דקה 27, צ'לסי עלתה ליתרון 0:1: וויליאן הוכשל על ידי בפרעות על ידי מת'יו לוטון והשופט שרק לפנדל מוצדק. ז'ורז'יניו ניגש לבעיטה וכבש את השלישי שלו העונה.

דקה 38, צ'לסי עלתה ליתרון 0:2: ריס ג'יימס קיבל כדור בצד ימין ושחרר הגבהה מדויקת למרכז הרחבה, אליה הגיעה תמי אברהם שהתרומם גבוה מעל כולם והכפיל בנגיחה חזקה.

דקה 49, צ'לסי עלתה ליתרון 0:3: כבר תבוסה, אספיליקווטה הגביהה מצד שמאל, והאדסון אודוי כבש בדחיקה את שערו הראשון בפרמיירליג.

שחקני צ'לסי חוגגים (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)


חגיגה בכחול (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

לסטר – סאות'המפטון 2:1
"השועלים" רשמו הפסד שלישי בחמשת המחזורים האחרונים, מה שיאפשר לליברפול להגדיל את הפער בפסגה אם תנצח הערב את טוטנהאם ולמנצ'סטר סיטי לעלות למקום השני, אם תגבור מחר על אסטון וילה. "הקדושים", מצדם, המשיכו במגמה החיובית עם ניצחון שני רצוף ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים, שהשאיר אותם במקום ה-12 בטבלה. דניס פראט חתם מתפרצת של המארחת עם שער בדקה ה-14 מבישול של ג'יימי וארדי, אבל כעבור חמש דקות, ג'יימס מאדיסון הסיט את הבעיטה של סטוארט ארמסטרונג פנימה ובכך נקבע השוויון. בדקה ה-82, דני אינגס הגיע לאחד על אחד עם פיטר שמייכל אחרי התקפה יפה של האורחת, וכבש את שערו ה-14 העונה שהבטיח לסאות'המפטון את הניצחון. שער של ג'וני אוואנס בתוספת הזמן, שיכול היה להציל את לסטר מהפסד, נפסל בהתערבות ה-VAR בגלל נבדל.

אברטון – ברייטון 0:1
ה"טופיס" התאוששו מההפסד למנצ'סטר סיטי ורשמו ניצחון שלישי בעידן קרלו אנצ'לוטי, שהשאיר אותם במקום ה-11 בטבלה. הקבוצה של גרהאם פוטר נוצרה בפעם העשירית העונה ונותרה שלושה מקומות מתחת לאברטון. רישארליסון כבש את הגול היחיד במשחק בדקה ה-38 והעלה את מאזנו העונתי לשמונה שערים.


תוצאה נוספת
וולבס – ניוקאסל 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי