סופית: ראשפורד לא ייכלל בסגל יונייטד נגד ליברפול

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

השדים האדומים מסרבים להתייחס למצבו של החלוץ באופן רשמי, אבל הוא לא נצפה עם הקבוצה בבית המלון ולא יעמוד לרשות סולשיאר באנפילד (18:15 בספורט1)

(גודל טקסט)

רגע לפני שתעלה על כר הדשא באנפילד למשחק החוץ הקשה ביותר נגד ליברפול – שלא הפסידה 1,000 ימים בביתה במסגרת הפרמיירליג – חטפה מנצ'סטר יונייטד מכה קשה: היא תגיע למשחק ללא הכוכב הכי גדול שלה, מרקוס ראשפורד (החל מ-18:15, ישיר בספורט1).

בקבוצה מסרבים לאשר את הפרסומים בנוגע לראשפורד או לספק התייחסות רשמית על מצבו, אבל על פי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", החלוץ לא נמצא עם הקבוצה בהכנותיה האחרונות בבית המלון ולא ייכלל בסגל. יתרה מכך, ברשתות החברתיות נפוצו דיווחים על כך שמדובר בפציעת גב שעלולה להשבית את ראשפורד תקופה ממושכת ואולי אף עד סיום העונה אם יהיה צורך בניתוח, אולם לכך טרם נרשמה התייחסות בכלי התקשורת בממלכה ורק נכתב ב"טלגראף" שבקבוצה נערכים לאפשרות שייעדר תקופה ממושכת.

כזכור, ראשפורד נפגע בשבוע שעבר בניצחון 0:4 על נוריץ', נטש את כר הדשא לאחר כשעה והחמיר את המצב כאשר עלה מהספסל באמצע השבוע במשחק החוזר בגביע נגד וולבס. המנג'ר אולה גונאר סולשיאר הודה שהוא כלל לא תכנן לשתף את החלוץ, אך במצב של 0:0 הכניס אותו בדקה ה-63 בניסיון להציל את המצב. כעבור ארבע דקות אנטוני מרסיאל בישל לחואן מאטה את שער הניצחון, אבל תוך רבע שעה החלוץ כבר נאנק מכאבים, ביקש להתחלף ועל פי כל הסימנים לא יהיה בסגל הערב.

כמובן שעבור ליברפול אלה החדשות הטובות, מפני שראשפורד הבקיע 16 שערים ה-21  המשחקים האחרונים, מאז שכבש גם נגד ליברפול באולד טראפורד. כזכור, המשחק בין השתיים באוקטובר הסתיים ב-1:1 דרמטי, למעשה ליברפול אז סחטה נקודה והיה זה משחק הליגה היחיד בו לא ניצחה העונה.


כנראה שהפעם הוא לא יפגוש את אליסון. ראשפורד (Alex Livesey/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי