העברות: באנגה חתם ביעד מפתיע, קבאני סירב למנצ'סטר יונייטד

אבר באנגה
אבר באנגה | JAIME REINA/AFP via Getty Images

קפטן סביליה יעזוב בקיץ לאל שבאב מערב הסעודית, החלוץ שדורש לעזוב את פ.ס.ז' מעדיף לעבור לאתלטיקו מדריד. וגם: תג מחיר לפיונטק, אלקאסר מבוקש באנגליה ורוחו בדרך חזרה למועדון נעוריו

(גודל טקסט)

רשמי
* אבר באנגה, קפטן סביליה שמסיים את חוזהו בקיץ – יעזוב את הקבוצה ליעד מפתיע – קבוצת אל שבאב ריאד מערב הסעודית המדורגת במקום התשיעי בליגה הראשונה.  הקשר בן ה-31 שהגיע לקבוצה לראשונה בקיץ 2014 וחזר למועדון לאחר עונה לא מוצלחת במדי אינטר, זכה עם סביליה פעמיים בליגה האירופית

* כוכב העבר הרנן קרספו, שעזב את באנפילד, נשאר בליגה הארגנטינית ומעתה הוא מאמנה החדש של דיפנסיה אי ג'סטיסיה.

שמועות
* ניוקאסל מתכוננת להציע לבורוסיה דורטמונד 25 מיליון יורו עבור החלוץ פאקו אלקאסר, כך לפי "סאן" הבריטי. המגפייז מחפשים חלוץ בעוד הספרדי רוצה לעזוב את הצהובים-שחורים לאחר צירופו של ארלינג הולנאד שפתח את תקופתו בגרמניה בסערה. גם אתלטיקו מדריד הוזכרה בעבר בהקשרו של החלוץ.

* מרקוס רוחו יעזוב את מנצ'סטר יונייטד ויחזור למועדון נעוריו, אסטודיאנטס לה פלטה. השדים האדומים קיוו למכור אותו, אבל הצעות לא התקבלו והבלם יושאל לקבוצה בה גדל. במקביל, דווח שחלוץ פריז סן ז'רמן אדינסון קבאני סירב להצטרף לשדים האדומים, לאור רצונו לעזוב את צרפת אחרי כשבע שנים לאתלטיקו מדריד.

* ועוד ביונייטד, האם סאגת ברונו פרננדש מגיעה לסיומה? המו"מ בין השדים האדומים לספורטינג ליסבון נמשך מזה זמן רב וכבר נראה היה שעל סף פיצוץ לאור הסחבת, אך כעת נטען שהוצעה לספורטינג הצעה משודרגת. על פי הערכות, מדובר בכ-46 מיליון ליש"ט לפני בונוסים, משמע כ-55 מיליון יורו מובטחים.

* לפי האתר המוערך באיטליה "Calciomercato", מילאן קבעה תג מחיר לקשישטוף פיונטק שמבוקש בפרמיירליג. מילאן קבעה שמי שתרצה בשירותיו תצטרך לשלם 30 מיליון יורו והשאלה לא עומדת על הפרק.

* לפי "סקיי ספורטס", רומא קרובה מאוד לצרף את שחקן הכנף של ברצלונה, קרלס פרס. הג'ילארוסי יגיעו לסיכום עם אלופת ספרד במתווה הבא: השחקן ישחק כמושאל עד הקיץ כשהיא מתחייבת לרכוש אותו בתמורה ל-13 מיליון יורו. הספרדי רשם העונה שער ושלושה בישולים בעשר הופעות ליגה.


קרלס פרס. בדרך לרומא (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

* מאוריסיו פוצ'טינו עדיין ללא קבוצה מאז פוטר מטוטנהאם. לפי דיווח באנגליה ("דיילי מייל"), הסיבה ברורה: המאמן הארגנטינאי שעלה כמועמד לבאיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד, יצטרך לפצות את הספרס ב-10 מיליון ליש"ט אם יאמן קבוצה חדשה לפני העונה הבאה.

 
* מתיאס וסינו יעזוב את אינטר מתי שהנראזורי יצרפו סופית את אוליבייה ז'ירו, חלוצה של צ'לסי, כך לפי "גאזטה דלה ספורט". הקשר האורוגוואי עתיד לעבור לאברטון בתמורה ל-20 מיליון יורו, כאשר המאמן קרלו אנצ'לוטי מפעיל לחץ לצרפו.

* טוטנהאם החליט לרכוש את ג'ובאני לו צ'לסו בסיום העונה, ובינתיים ז'וזה מוריניו נפרד מכריסטיאן אריקסן שהעברתו לאינטר תושלם בקרוב. לידיעה המלאה – לחצו כאן

*  דניאל סטארידג' בדרך לרוסיה. החלוץ האנגלי בן ה-26 הצטרף הקיץ לטרבזונספור הטורקית בחוזה לשלוש עונות אך לא ממש הצליח להותיר חותם. לפי פרסומים בתוכנית הטלוויזיה המקומית "Vesti", החלוץ מנהל משא ומתן עם לוקומוטיב מוסקבה וספרטק מוסקבה.
  

מאוריסיו פוצ'טינו (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי