צפו: צמד לז'סוס ב-0:4 של סיטי על פולהאם, ליברפול מעדה בשרוסברי

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

מחזיקת הגביע בשמינית עם ניצחון על הקבוצה מהצ'מפיונשיפ שנותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה השישית. הברזילאי כיכב עם צמד, גם סילבה וגונדואן כבשו. המוליכה עלתה בהרכב משני ונפרדה ב-2:2 מול הקבוצה מהליגה השלישית

(גודל טקסט)

אחרי שלסטר וצ'לסי כבר הבטיחו את מקומן בשמינית וטוטנהאם שוב תיאלץ לערוך משחק חוזר נגד סאות'המפטון, הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. עוד לפני המשחק בין ליברפול בשרוסברי שהסתיים ב-2:2 מאכזב, מחזיקת הגביע מנצ'סטר סיטי עלתה לשלב 16 האחרונות עם 0:4 ביתי על פולהאם, שנותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם. לאחר הניצחון של התכולים מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:6 את טרנמיר.

מנצ'סטר סיטי – פולהאם 0:4
כבר לפני שריקת הפתיחה התכולים היו פייבוריטים מובהקים באתיחאד, אבל אפשר לומר שהכרעה הגיעה כבר בדקה השישית כאשר טים רים הורחק באדום וגרם לפנדל. כעבור שתי דקות אילקאיי גונדואן העלה את המארחת ליתרון בפנדל. בדקה ה-19 ברנרדו סילבה כבש את השני אחרי דריבל אדיר על סף הרחבה כאשר עבר פעמיים את קלואירו לפני ששחרר בעיטה מדויקת מ-18 מטרים.

במחצית השנייה הקצב נרגע מעט, עד הדקה ה-72 כאשר גבריאל ז'סוס רצה להצטרף לרשימת הכובשים ומצא את הרשת לאחר שעלה להרמה של ז'ואאו קאנסלו ונגח את השער השלישי. לא חלפו שלוש דקות והברזילאי השלים צמד לאחר שחטף כדור להגנה וסיים מהלך בנגיחה מול השער החשוף לאחר ניסיון בעיטה פיל פודן.


אילקאיי גונדואן כובש הנקודה הלבנה (Laurence Griffiths/Getty Images)

שרוסברי – ליברפול 2:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
האלופה התארחה אצל הקבוצה מהליגה השלישית בהרכב משני, ג'ואל מאטיף ודיאן לוברן פתחו במרכז ההגנה של יורגן קלופ. טאקומי מינאמינו הוצב במרכז ההתקפה לצד דיבוק אוריגי והארווי אליוט הצעיר כאשר מוחמד סאלח ורוברטו פירמינו ישבו על הספסל. וכנראה שיש גבול גם לקסמים של קלופ.

בדיוק כמו בסיבוב הקודם נגד אברטון, מי שכבש את שער היתרון היה קרטיס ג'ונס בדקה ה-18 לאחר בישול של פדרו צ'יריבייה. בדקה ה-46 ליברפול כבשה את השני לאחר גול עצמי לא מחייב של הבלם דולנד לאב. ג'ייסון קאמינגס המחליף צימק את התוצאה עם גול מהנקודה הלבנה בדקה ה-65 והשלים צמד בדקה ה-76. ליברפול לא הצליחה להשיב את היתרון והיא תיאלץ להשלים את המשימה במשחק החוזר באנפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי