העברות: קיארטנסון ופריי מצאו קבוצה חדשה, פדרו בדרך החוצה מצ'לסי

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | יני מלטיאספור, רשמי

החלוץ האיסלנדי עזב את קאזאן לאחר חצי עונה מאכזבת והושאל למלטיאספור הטורקית עד לתום העונה. אקס מכבי חיפה עבר לאמן ההולנדית. הספרדי קיבל הצעה להצטרף לקבוצתו של אינייסטה ביפן. וגם: סוסו סיכם בסביליה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

 רשמי
* למכבי חיפה הוא כבר לא יגיע. קרים פריי ששיחק בכרמל בשנה שעברה ושיחק העונה שלוש הופעות ליגה בלבד בבשאקשיר הטורקית, הושאל עד תום העונה לאמן הנמצאת במקום ה-12 בליגה ההולנדית הראשונה.

* וידאר קיארטנסון  מצא בית חדש כשעבר ליני מלטיאספור. הטורקית ממרכז הטבלה. השחקן עבר בהשאלה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. קיארטנסון בן ה-29 ששיחק שנתיים במכבי תל אביב לא הצליח לבלוט מאז במדי רוסטוב הרוסית, האמרבי השבדית וכן במדי רובין קאזאן קבוצתו האחרונה

* כריסטיאן אריקסן נחת באיטליה והוא עובר בדיקות רפואיות במדי אינטר – לחצו כאן לידיעה

* לידס יונייטד מתחזקת: הקבוצה הודיעה על שאילתו של ז'אן-קווין אוגוסטין, חלוצה של לייפציג שלא השתלב במונאקו בחצי השנה שלו במועדון.

שמועות

* לפי "גאזטה דלה ספורט" האיטלקי, סוסו, קשר הכנף של מילאן, סיכם את תנאיו בסביליה בחוזה למשך ארבע וחצי שנים אך כרגע המכשול הוא הסיכום בין המועדונים. את האופציות שעלו היא שסביליה תקבל את השחקן בהשאלה ותהיה חייבת לרכוש אותו בקיץ 2021 תמורת סכום הנע בין 20 מיליון יורו ל-25 מיליון יורו.

 
* פדרו שוקל לעזוב את צ'לסי. הספרדי מסיים את חוזהו בקיץ וייתכן ויפעיל לחץ לעזוב עוד קודם לכן שכן הוא לא משחק במדי הבלוז. לפי "ספורט", ויסל קובה היפנית בה משחק חברו אנדרס אינייסטה – בודקת אפשרות לצרפו ואף הגישה הצעה נדיבה.


פדרו. מיואש מהמצב בצ'לסי (BULENT KILIC/AFP/Getty Images)

 
* לפי "מארקה", ולנסיה התעניינה לגבי דני סבאיוס, הקשר הספרדי שמושאל מריאל מדריד לארסנל, אך הבלאנקוס הטילו וטו. הם לא רוצים לחזק יריבה מהליגה הספרדית וכזו שעוד עשויים לפגוש בגביע המלך. סבאיוס עצמו התאמן תחת אלברט סלאדס בנבחרת הצעירה של ספרד. הקשר, שהוזכר גם כמועמד לבטיס, לא שיחק מאז השישה בנובמבר בשל פציעה שהשביתה אותו כמעט חודשיים. לאחר מכן, מיקל ארטטה לא סמך עליו.

 
* ויאריאל הולכת בכל הכוח על לוקאס פרס, חלוצה של אלאבס. לפי "אס", הקבוצה של החלוץ כבר דחתה הצעה בגובה 20 מיליון יורו וכעת הצוללת הצהובה עתידה לשפר את ההצעה ל-25 מיליון יורו עבור הספרדי שכבש שמונה שערי ליגה.
 
* לפי "טוטוספורט", נאפולי עושה מאמצים גדולים למכור את חוסה קאייחון, קשר הכנף הוותיק שמסיים את חוזהו בסוף העונה. מנגד, סוכנו של השחקן טוען שהוא יכבד את חוזהו ויעזוב בקיץ. לשחקן לא הוצע להאריך את חוזהו. בדיווח נכתב כי אספניול גיששה בניסיון להחזירו

 



דני סבאיוס (Julian Finney/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי