העברות: פבלו מארי חתם בארסנל, טיאגו סילבה יעזוב את פ.ס.ז'?

סטיבן ברחווין
סטיבן ברחווין | טוטנהאם, רשמי

הבלם הספרדי יחזק את ההגנה של ארטטה. הספרס שילמו 30 מיליון יורו על סטיבן ברחווין. סוכנו של קפטן האלופה הצרפתית: "קיבלנו פניות רבות". סוסו נחת בסביליה לקראת חתימה במועדון. וגם: הקבוצה החדשה של בוני

קבוצות: ארסנל טוטנהאם
(גודל טקסט)

רשמי
* גבריאל בושיליה שנרכש על ידי מונאקו ב-2015 תמורת 10 מיליון יורו, מסיים תקופה מאכזבת בנסיכות וחתם באינטרנסיונל מהליגה הברזילאית.

*עכשיו הגיע האישור הרשמי: סטיבן ברחווין ישחק בטוטנהאם שתשלם לפ.ס.וו. איינדהובן 30 מיליון יורו. הקשר חתם בקבוצה עד 2025.

* אחרי חצי ללא קבוצה, ווילפריד בוני שחתם במנצ'סטר סיטי לפני חמש שנים תמורת 30 מיליון ליש"ט עבר לאל-איתיחאד מהליגה הסעודית.

* ארסנל גאה להודיע על חיזוק ראשון בעידן מיקל ארטטה. הבלם הספרדי פבלו מארי ששייך למנצ'סטר סיטי והושאל לפלמנגו, הצטרף לארסנל בהשאלה עד תום העונה. למועדון יש אפשרות לרכוש אותו בקיץ.

שמועות
* ב'לאקיפ' פורסם כי פריז סן ז'רמן מוכנה למכור את אדינסון קבאני בחלון העברות הקרוב תמורת 15 מיליון יורו. בספרד מדווחים כי דיוויד בקהאם לא הרים ידיים וינסה לצרפו לאינטר מיאמי מה-MLS.

* לפי 'פרנס פוטבול' תומא למאר שלא השתלב באתלטיקו מדריד מועמד בכיר לבאיירן מינכן. עלות העסקה צפויה להגיע לכ-60 מיליון יורו. בנוסף לאלופה הגרמנית הקשר הצרפתי, מבוקש גם בארסנל, צ'לסי ובטוטנהאם.

* ז'וזה מורניו מצא מחליף להארי קיין? המאמן הפורטוגלי נואש לחלוץ והוא מעוניין לצרף את החלוץ הצרפתי של צ'לסי אולייבה ז'ירו שהפך לשחקן שולה בקבוצה, כך מדווחים בתקשורת האיטלקית.

* באיטליה מדווחים כי חלוצה של מילאן קשישטוף פיונטק עשוי לעבור בקרוב להרטה ברלין. לפי הפרסומים, הקבוצה אותה מאמן יורגן קלינסמן מוכנה לשלם לרוסונרי כ-27 מיליון יורו על הפולני ואף הגישה הצעה רשמית. 


פיונטק. בדרך לבונדסליגה (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

* המגן הימני הצעיר של צ'לסי טאריק למפטי בן ה-19, עשוי לעבור לליל שפתחה במו"מ כדי לצרף את השחקן כבר בחלון העברות הנוכחי.

* אלסנדרו פלורנצי סגר בוולנסיה עד לסיום העונה, כך לפי דיווחים באיטליה ובספרד. סוכנו של האיטלקי נפגש עם הנהלת הג'ילארוסי והצדדים הגיעו לעמק השווה.  בין הקבוצות עלו מספר אפשרויות ולבסוף הוכרע שהמגן יעבור לספרד בהשאלה עד לתום העונה עם חובת רכישה בקיץ בסכום קטן שטרם פורסם, כזה שלא יכביד על התקציב של העטלפים.

תומא למאר (Gettyimages)

* באנגליה נכתב כי ארסנל הציבה תג מחיר לפייר-אמריק אובמיאנג וברצלונה שוקלת עוד חלוצים – הידיעה המלאה.

* טיאגו סילבה, קפטן פריז סן ז'רמן שמסיים את חוזהו בקיץ, עשוי לעזוב את בירת צרפת בתום שמונה עונות. הבלם אמנם כבר בן 35 אך עדיין שחקן סופר-חשוב בקבוצה של תומאס טוכל, ורשם 26 הופעות בינתיים. לסוכנו של השחקן קצת נמאס לחכות לשיחות על חוזה חדש: "כרגע אין שום דבר, הוא כבר קיבל פניות מקבוצות אחרות אבל אנחנו לא רוצים לדבר כרגע עם אף קבוצה כי המטרה היא להישאר בפ.ס.ז', אבל אני לא יודע כמה זמן עוד נחכה", אמר ל"גלובספורט" בברזיל.

* סוסו, קשר הכנף של מילאן, נחת בסביליה שם יעבור את הבדיקות הרפואיות לפני שיחתום על חוזה לעונה וחצי.  השחקן ישחק כמושאל והקבוצה מאנדלוסיה תוכל לרכוש אותו בסכום סביב ה-20 מיליון יורו, אם הקבוצה תעפיל לליגת האלופות. המנהל המקצועי מונצ'י דרש להכניס את התנאי הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי