ברצלונה בלחץ: "הזמן הולך ואוזל", ארסנל הציבה תג מחיר לאובמיאנג?

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Justin Setterfield/Getty Images

האלופה יודעת כי אי החתמת חלוץ = 'הימור מסוכן' אך היא תקועה. אפילו פדרו הוזכר. "סאן", התותחנים ימכרו את הכוכב ב-60 מיליון יורו. וגם: סטיין הסביר את הטעויות מהמאסטייה, אופטימיות מלוח המשחקים הנוח

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
לאחר שלא הצליחה לצרף את רודריגו, ברצלונה ממשיכה במירוץ להחתמת חלוץ '9' בפחות מ-72 שעות שנותרו לחלון ההעברות. ב"ספורט" הגדירו זאת כך: חלוץ '9' טוב, עם סגנון משחק מתאים וגם זול. משימה קשה לכל הדיעות. "הזמן הולך ואוזל ובארסה לא מצליחה במשימה", עוד נכתב, וצוין כי בארסה לא רוצה לחזור על מקרה קווין פרינס בואטנג שרשם רק 303 דקות בשישה חודשים. מעבר לכך, אי החתמת חלוץ היא 'הימור מסוכן', אך לבארסה יש מגבלה כלכלית. קשישטוף פיונטק, דריס מרטנס, לורן מורון מבטיס ואפילו חזרתו האפשרית של פדרו – הוזכרו. אך לגבי האחרון חוששים שקאמבק שלו יאט את התקדמותם של שחקני הנוער.

באנגליה דווח כי פייר-אמריק אובמיאנג עדיין על הפרק. לפי "סאן", ארסנל תבקש 60 מיליון יורו עבור החלוץ שכן בקבוצה מבינים שהוא לא מוכן להאריך את חוזהו שמסתיים בשנת 2021. המאמן מיקל ארטטה הבהיר: "אני רוצה שהוא יישאר, במאה אחוז", אך ארסנל לא יכולה לזלזל בסכומים כאלה, בטח אם לא תצליח להגיע לליגת האלופות העונה. כרגע היא מדורגת רק במקום העשירי בטבלה.

בדיווח נכתב כי אובמיאנג מתוסכל מאוד ורואה אפילו את האקסית בורוסיה דורטמונד, ממנה הגיע בחורף 2018 – כתחרותית ומצליחה יותר מארסנל. באנגליה מעריכים כי אובמיאנג הוא השחקן המוכח ביותר אותו בארסה תוכל לצרף ומשוכנעים שתיעשה פנייה. מנגד, הנשיא ג'וזף ברתומיאו רוצה לשמור את הכסף הגדול לקיץ – לאוטרו מרטינס או ניימאר.

 

עוד בברצלונה, לפי "מונדו דפורטיבו", המאמן קיקה סטיין לא מתכוון לזוז ולא במעט מסגנון המשחק אותו הוא מנסה להנחיל ולהחזיר לקבוצה. המאמן קיים עם השחקנים אסיפת וידאו קצרה והראה להם את הטעויות שביצעו בהפסד לוולנסיה וגם קיים שיחות אישיות בודדות והסביר לחלק מהשחקנים למה הוא מצפה מהם.
 
 
לאחר חמישה שבועות די קשים עם משחקים חשובים בליגת האלופות לצד הקלאסיקו נגד ריאל מדריד, המפגש עם אתלטיקו מדריד בסופר קופה וכאמור ההפסד במאסטייה – כעת לברצלונה יש לוח משחקים קל יותר במטרה לצבור ביטחון עד למשחק נגד נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות.  בארסה תרשום שלושה משחקי בית בארבעת המחזורים הקרובים כשתארח את לבאנטה ואייבר מהחלק התחתון של הטבלה וכן את חטאפה
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי