שפל חדש: ארסנל שברה שיא שלילי בן 107 שנים

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Dan Istitene/Getty Images

התותחנים רשמו את כמות הניצחונות הנמוכה ביותר מאז עונת 1912/13, ארטטה מנסה לשמור על אופטימיות: "ייצרנו מספיק מצבים בשביל לנצח את המשחק"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

לאחר 25 משחקים העונה בליגה האנגלית, התותחנים רשמו מאזן של שישה ניצחונות, 13 תוצאות תיקו ושישה הפסדים. זוהי כמות הניצחונות הנמוכה ביותר של ארסנל אחרי כמות כזאת של משחקים ב-107 השנים האחרונות! רק בעונת 1912/13, כשניצחו משחק אחד בלבד, רשמו פחות ניצחונות. 

 
ארטטה הצליח לנצח רק פעם אחת בשבעת המשחקים הראשונים שלו באמירויות, מאז תפס את מקומו של אונאי אמרי על הקווים. אמנם העונה עוד ארוכה, אך התותחנים נראים בדרך הבטוחה לשבור עוד כמה שיאים שליליים. התותחנים רשמו עד כה 13 תוצאות תיקו העונה – הכמות הגבוהה ביותר שלהם אי פעם בליגה האנגלית, והם הקבוצה הראשונה מאז מנצ'סטר יונייטד בשנת 1980/81 שרושמת יותר מ-12 תוצאות תיקו אחרי 25 מחזורים.
 

 

למרות זאת, מיקל ארטטה היה מרוצה מהתצוגה ההגנתית של קבוצתו בתיקו 0:0 המשמים נגד ברנלי, אך הודה שבצד ההתקפי התותחנים רחוקים מלהרשים. בראיון אחרי המשחק אמר הספרדי:  "אנחנו חייבים לשפר את היכולת שלנו בהתקפה. אנחנו רחוקים מאוד מאיך שאני רוצה שנראה. אנחנו צריכים להיות יותר לא צפויים בפעולות שלנו ולשנות את סגנון משחק ההתקפה שלנו, אבל זה תהליך. ייצרנו מספיק מצבים בשביל לנצח את המשחק, אבל לא עשינו את זה".
 
 
"הייתי מאוד מרוצה מה-20 דקות הראשונות, הדרך שבה יצאנו למגרש, הדרך שבה שלטנו במשחק, המצבים שהגענו אליהם. שיחקנו טוב, היינו יכולים להבקיע שער או שניים, אבל אחרי זה התחלנו להתעצל במסירות, לעשות עבירות מטופשות ולא הצלחנו לצאת מזה". 

התותחנים, שמדורגים במקום העשירי בליגה האנגלית ורחוקים 10 נקודות מצ'לסי והמקום שמוביל לליגת האלופות, יצאו לפגרה עד ה-16 לפברואר, אחריה יארחו את ניוקאסל בבית ארבעה ימים לפני שיפגשו את אולימפיאקוס בליגה האירופית. 

 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי