ברנרדו: "אנחנו משחקים כמו אשתקד, הפרטים הקטנים תמיד היו לרעתנו"

ברנרדו סילבה
ברנרדו סילבה | Shaun Botterill/Getty Images

לפני המשחק נגד ווסטהאם (18:20, ספורט2), הקשר הודה שהליגה היא אכזבה עצומה אך הוסיף: "יצרנו הכי הרבה מצבים ומנגד ספגנו מכל הזדמנות, ליברפול הבקיעה הרבה בדקה ה-90". וגם: ברונו פרננדש וליגת האלופות

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי יודעת שזה רק עניין של זמן עד שליברפול נשל אותה מתואר אלופת אנגליה. לקבוצה של פפ גווארדיולה שחווה עונה לא פשוטה בליגה האנגלית, נותר רק לצבור ביטחון בינתיים עד לצמד המפגשים נגד ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות. הערב(ראשון) היא תארח בביתה את ווסטהאם יונייטד (18:20, שידור ישיר בספורט2) בתקווה לצאת לדרך חדשה לאחר ההפסד המאכזב לטוטנהאם. רגע לפני המשחק, הקשר הפורטוגלי התראיין ל"סקיי ספורטס" וניסה להסביר את ההבדלים התהומיים בין העונה לעונה שעברה.

ברנרדו אמר: "העונה שלנו בליגה היא אכזבה עצומה, עלינו לעשות הכל כדי להשיג את המקום השני. זה כואב מאוד כי זה התואר הכי חשוב עבור האוהדים, אף אחד לא ציפה שנהיה כה רחוקים מליברפול בינואר או פברואר וברור שהיינו חייבים להיות טובים יותר וקיימת אכזבה אני לא חושב שזה איך שאנחנו מגנים או תוקפים, אני חושב שמדובר בשילוב של הרבה דברים והפרטים הקטנים עשו את ההבדל תמיד לרעתנו. אם מסתכלים על השנתיים וחצי העונות האחרונות אין קבוצה שזכתה ביותר תארים באירופה מאיתנו. אם נזכה בליגת האלופות זו תהיה העונה הטובה ביותר שלנו איי פעם".

חוסר מזל: "אני לא רוצה לתרץ אבל אם אתה מסתכל על העונה, סבלנו מהרבה פציעות, החלטות VAR תמיד היו נגדנו. אנחנו עדיין הקבוצה שיוצרת הכי הרבה מצבים במשחק. יש משחקים שיצרנו 30 מצבים וכבשנו רק פעם או פעמיים ומנגד היריבה עשה שני שערים משני מצבים. הדרך בה אנחנו משחקים היא אותה הדרך כמו בשנים האחרונות. ברגעים החשובים המזל לא הלך איתנו. ליברפול כובשת תמיד בדקות האחרונות ואנחנו סופגים. בשנה שעברה כששיחקנו נגד ליברפול, ג'ון סטונס רשם הצלה ענקית מקו השער. הדברים האלה עושים את ההבדל".


ברנרדו סילבה. "משחקים כמו בעונה שעברה" (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

הדקות האחרונות: "בעונה הראשונה שלי כאן כששברנו את כל השיאים והגענו ל-100 נקודות, אני זוכר שניצחנו שלושה-ארבעה משחקים בדקות 93 ו-94. לפעמים הכדור נכנס לטובתך ברגע האחרון".

 

על ברונו פרננדש שהצטרף למנצ'סטר יונייטד: "אני בטוח שהוא יסתגל לפרמיירליג בקלות. הוא שיחק באיטליה כשהיה צעיר יותר כך שזו לא החוויה הראשונה שלו מחוץ לפורטוגל. אני שמח בשבילו שהוא הגיע לאחד המועדונים הטובים בעולם. הוא חזק מנטאלית ומשקיע 100% בכל משחק. שיחקנו לראשונה יחד בנבחרת פורטוגל U19. נהיה יריבים על הכר הדשא אבל טוב שהוא הצטרף".
 
 
על ליגת האלופות: "זה מפעל יוקרתי שמעולם לא זכינו בו ואני לא מתכוון להסתיר את הרצון שלנו להניף את הגביע. אני מאוד נרגש מהמשחקים נגד ריאל מדריד. כדי לזכות בליגת האלופות צריך לנצח את הקבוצות הטובות ביותר. אנחנו מתכוננים למשחק בכל הכוח".


ראחים סטרלינג וסרחיו אגוארו. עונה מאכזבת בליגה (Laurence Griffiths/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי