אמרי: "הפסדתי עם פ.ס.ז' לברצלונה כי עדיין לא היה VAR"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | credit should read JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

המאמן הספרדי סיפר ב'פראנס פוטבול' על צמד ההדחות בשמינית גמר ליגת האלופות: "בשנה הראשונה זה קרה בגלל החלטות שיפוט ברורות ואחרי זה הפסדנו לזוכה". התקופה בארסנל: "שחקנים דרשו יותר ממה שהם נתנו"

(גודל טקסט)

אונאי אמרי פוטר מארסנל בסוף חודש נובמבר אך נראה שהבעיה בקבוצה בכלל לא הייתה בעמדת המאמן. מאז שהספרי עזב, ארסנל שיחקה 11 משחקי ליגה כשמתוכם ניצחה בשניים בלבד ואחרי 25 מחזורים היא ממוקמת במקום העשירי. היום (שני) התראיין אונאי אמרי בפראנס פוטבול וסיפר על התקופה בארסנל וגם על הכישלון בליגת האלופות במהלך כהונתו בפריז סן ז'רמן.

מה לא עבד בארסנל: "כשהגעתי לקבוצה, היא הייתה בירידה במשך שנתיים. אני שניתי את המומנטום עם הגעה לגמר הליגה האירופית ומקום חמישי בליגה, כאשר איבדנו את הכרטיס לליגת האלופות רק במחזור האחרון. הייתה לנו עונה טובה, אבל אז איבדנו את ארבעת הקפטנים שלנו – לורן קוסיילני, פטר צ'ך, ארון ראמזי ונאצ'ו מונראל, הם היו חסרים לנו. בנוסף היו כמה כוכבים לא הגיעו בגישה הנכונה וביקשו יותר ממה שהם נתנו. בשל העובדות האלו, לקח יותר זמן לבנות את ארסנל החדשה שרציתי".

הכישלונות בליגת האלופות עם פריז סן ז'רמן: "זכיתי באליפות, ארבעה גביעים מקומיים ופעמיים בסופר קאפ. אבל המטרה הייתה ליגת האלופות. מול ברצלונה נראינו טוב מאוד במשחק הראשון, אנחנו הפסדנו מהחלטות ברורות של השופט בגלל שעדיין לא היה VAR. בשנה השנייה, נגד ריאל מדריד התמודדנו נגד קבוצה היסטורית שזכתה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות. אז בגדול בשנה הראשונה הפסדנו בגלל החלטות שופט ובשנה השנייה הפסדנו לאלופה".


"שחקנים דרשו יותר ממה שהם נתנו". אונאי אמרי עם מסוט אוזל (AFP)

היחסית עם נאסר אל חלאיפי: "תמיד הרגשתי תמיכה מצידו. לדוגמה כאשר החלפנו את ניימאר היה עלי להסביר שאנחנו הולכים להפוך את הקבוצה סביבו. אחרת הוא לא היה בא, בהנהלה דיברו על חוזה, אבל המאמן הוא זה שצריך לשכנע אותו לגבי תוכנית המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי