שואו עקץ: "ארסנל אפילו גרועים מאיתנו, למה עליהם אף אחד לא מדבר?"

לוק שואו
לוק שואו | Michael Regan/Getty Images

מגן יונייטד עונה לביקורות: "צריך עור של פיל, כולם מחכים לנפילה שלנו". על סולשיאר: "הוא לוקח את כל האחריות, יודעים שאכזבנו אותו". על המשחק הקרוב נגד צ'לסי (שני, 21:40, ספורט1) - "הזמן לצאת לדרך חדשה"

(גודל טקסט)

בשנים האחרונות עושה רושם שהיריבות בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל דעכה מעט. השתיים, שהיו מעין ספינת הדגל של הכדורגל האנגלי בתחילת שנות ה-2000, דעכו בעונות האחרונות. מי שהצית אולי מחדש את היריבות היה המגן השמאלי של השדים האדומים, לוק שואו, ששלח עקיצה גדולה לעבר התותחנים בראיון ב"מירור". 

שואו אמר: "אתה צריך להיות עם עור של פיל כדי לשחק כדורגל, אבל במיוחד במועדון הגדול בעולם, כאן במנצ'סטר יונייטד. כולם מחכים לצאת מהפינה בכל רגע שאתה מפסיד. הם רק מחכים שמשהו ישתבש, אבל זה חלק מהמשחק. אני לא רוצה לזלזל בארסנל שהם מועדון פנטסטי, אבל הם לא בדיוק מציגים עונות גדולות, הם אפילו גרועים יותר ואף אחד לא מדבר עליהם. זה די מצחיק שאם זו יונייטד אז כולם מבקרים, אבל לארסנל אין אזכור".

על העונות האחרונות: "ברור שאנחנו יודעים מתי לא היינו מספיק טובים. אבל כולנו יודעים למה אנחנו כאן כאן. אנחנו כאן כדי להחזיר את המועדון למקום אליו הוא שייך – זכייה בתארים, ואני מאמין שאנחנו בדרך לעשות את זה. אני בטוח שימים טובים יגיעו".

על אולה גונאר סולשיאר: "כולנו מודעים לאופן בו המנג'ר ניסה לקחת את האחריות לבדו העונה. אנחנו מעריצים אותו בגלל זה, אבל כשחקנים יש זמן שעלינו להסתכל על עצמנו ולהבין שהאחריות היא שלנו. המאמן לא יכול לקחת הכל עליו ולהמשיך להגן עלינו. הוא כל כך שונה מהמאמנים האחרים במנצ'סטר יונייטד. לכל מאמן יש את הדרך משלו לעשות דברים. הוא יכול לעשות הכל בהכנה לקראת המשחק אבל משריקת הפתיחה הכל תלוי בנו ועלינו להוכיח שמגיע לנו לשחק במנצ'סטר יונייטד. זה מאכזב אותנו שלא הצלחנו לעמוד בציפיות שלו ושל האוהדים. אנחנו טובים הרבה יותר מאשר מה שהתוצאות שלנו מראות".

לסיום שואו הביע אופטימיות לקראת המשך העונה: "הדבר הטוב ביותר הוא שעדיין יש לנו הרבה משחקים, עם ארבעה מפעלים גדולים וזה הזמן לתקן. המשחק נגד צ'לסי הוא זמן טוב כדי להתחיל".

 
יונייטד, כזכור, לא כבשה אף שער בשלושת המשחקים האחרונים וצנחה למקום התשיעי בלבד בטבלה. הקבוצה של סולשיאר רחוקה שתי נקודות מהמקום השישי ושש נקודות מהמקום הרביעי. מחר (שני, 21:40, ישיר בספורט1), תתארח יונייטד בסטמפורד ברידג' למשחק קריטי לגבי המשך העונה. במחזור הפתיחה של העונה הביסה יונייטד 0:4 את צ'לסי, ובהמשך גם הדיחה אותה מגביע הליגה. היא תקווה להמשיך במאזן המוצלח נגד הקבוצה של פרנק למפארד.


לוק שואו מול פדרו. המשחק מחר חשוב מאוד (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

עוד ביונייטד, ב"דיילי מייל" שוב עולות כותרות לפיהן מאסימליאנו אלגרי מוכן להחליף את סולשיאר. נכתב על שהאיטלקי מוקסם מהאפשרות לעבוד בליגה אחרת שאינה הסרייה א', נמאס לו משנת השבתון ושהוא ממשיך בלימודי האנגלית.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי