באנגליה התמוגגו מהשער של אוזיל, ארטטה: "ליגת האלופות מרגישה יותר קרובה"

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

התותחנים רשמו 35 מסירות כשכל השחקנים נגעו בכדור - שיא לעונה זו. המאמן: "ברור שכך אנחנו רוצים לשחק. הבנו שעלינו להפסיק עם כל תוצאות התיקו. הגעה לאירופה? זה תלוי בנו". על העונש של סיטי: "הלם מוחלט"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

עונה קשה עוברת על ארסנל, וגם השינוי על הקווים לא ממש עזר. אתמול (ראשון) זכו התותחנים לרגע אחד של נחת כאשר ארסנל הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה והביסה 0:4 את ניוקאסל באימרויות. בכך תם לו רצף מתסכל של ארבע תוצאות תיקו. לראשונה מאז אפריל שמרה ארסנל על שער נקי בשני משחקים ברציפות אך הדובדבן שבקצפת היה כמובן החלק הקדמי. 35 מסירות קדמו לשער של מסוט אוזיל כאשר כל שחקני הקבוצה נגעו בכדור במהלך – שיא העונה. הגרמני שבר בצורת בת עשרה חודשים כשלא כבש בליגה מאז אפריל. המגפייז היא היריבה האהובה עליו – הגרמני כבש נגדה ארבעה שערים, יותר מאשר כל יריבה אחרת במהלך הקריירה שלו. 

"אחרי עוד מחצית ראשונה מאכזבת היה נראה שמלכת התיקו ממשיכה בשלה. הקהל נע באי נוחות אבל המארחת לחצה על הגז סוף סוף. אפילו ניקולא פפה, הרכש היקר ביותר של המועדון, כזכור, הצליח להבקיע", נכתב ב-"BBC". החלוץ מחוף השנהב נבחר גם לשחקן המצטיין. "ארסנל התעוררה לחיים", נכתב ב"סקיי ספורטס" שם הזכירו את שני השערים המהירים תוך שלוש דקות.
 
ארטטה אמר לאחר המשחק: "לאחר ההפסקה התחלנו להבין שצריך לסגור את הפער מהצמרת והגיע הזמן להפסיק עם כל תוצאות התיקו האלה, נהפוך אותם לניצחונות. זעשינו את זה היטב. אני מאוד מרוצה אבל לקאזט. הוא נלחם קשה מאוד והיה חסר מזל עד עכשיו. אנחנו בטוחים שהוא קיבל את הביטחון לו היה זקוק ויעזור לנו המון".
 

ליגת האלופות: "לפני שבוע, אחרי המשחק נגד ברנלי זה היה נראה כל כך רחוק, כאילו רק ריצה מדהימה תביא אותנו לליגת האלופות. היום זה מרגיש קצת יותר קרוב, וזה תלוי בנו. אנחנו צריכים להשתפר כקבוצה, צריכים להיות עקביים למשך 90 דקות, ואם זה יקרה התוצאות ישתפרו. השער של אוזיל? ברור שאנחנו רוצים לשחק כדורגל כזה". כשנשאל על מנצ'סטר סיטי האקסית שספגה עונש הרחקה מהצ'מפיונס לשנתיים, אמר: "התגובה הראשונה שלי הייתה הלם. אני בטוח שפפ ושאר אנשי המועדון סובלים. אני רוצה את הטוב ביותר עבורם".
 
 
הקפטן פייר אמריק אובמיאנג: "התחלנו לא ממש טוב אבל השתפרנו במחצית השנייה. הוספנו עוד אנרגיה וכבשנו ארבעה שערים. המאמן ביקש ממני לשחק כחלוץ שני בחלק מהזמן, הרגשתי בנוח לצד אדי נקטיה".

אבל עם כל הכבוד למחמאות שגרפו התותחנים, אולי בצדק, עוד מוקדם לחגוג. ארסנל מדורגת רק במקום העשירי, רחוקה חמש נקודות מהליגה האירופית ושבע מליגת האלופות. בשנה שעברה התותחנים דורגו שישה מקומות למעלה כשבאמתחתם היו 16 נקודות. באמצע השבוע תנסה ארסנל להמשיך בכושר הטוב שלה כשתתארח אצל אולימפיאקוס (21:50, ספורט4) במסגרת הליגה האירופית. כעבור שלושה ימים מחכה לה משחק בית נגד אברטון.
 

 

שחקני ארסנל עם מיקל ארטטה (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי