ונגר תומך בהדחת מנצ'סטר סיטי מליגת האלופות: "חייבים להיענש"

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Boris Streubel/Getty Images for Laureus

המאמן האגדי של ארסנל העביר ביקורת על התכולים, שספגו עונש חסר תקדים מאופ"א: "אם אתה לא מכבד את הכללים, זה לא ספורט אמיתי". וגם: ההצעה שדחה מקבוצה צרפתית

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל הוכה בתדהמה ביום שישי האחרון, כאשר אופ"א הכריזה שמנצ'סטר סיטי קיבלה עונש חסר תקדים – הושעתה לשנתיים מליגת האלופות וספגה קנס ענק בסך 30 מיליון יורו, זאת בגין הפרה חמורה של חוקי הפייר פליי הפיננסי. התכולים כבר הודיעו שיערערו על הפסיקה.

מי שהתייחס היום (שני) להחלטה הוא לא אחר מאשר מאמן העבר האגדי של ארסנל, ארסן ונגר, והוא בהחלט תומך בצעד הגרנדיוזי של ההתאחדות האירופית. "יש חוקים וצריך לכבד אותם, ומי שלא – צריך להיענש על כך. אם יוכח שהדברים נעשה במכוון, הם חייבים להיענש".

"תמיד הייתי בעד תקנות פיננסיות", הוסיף הצרפתי. "ספורט פירשו לנצח תוך כדי כיבוד הכללים. אם זה לא קורה, זה לא ספורט אמיתי. אם אתה משתתף בתחרות מסוימת, עליך לקבל את התנאים שלה". 

אגב, בימים האחרונים ונגר קיבל הצעה מראן לשמש כנשיא המועדון אחרי עזיבתו הבלתי צפויה של אולבייה לטאנג. בעלי המועדון, פרנסואה פינו, פנה למאמן בן ה-70, שדחה את האופציה והעדיף להישאר בתפקידו הנוכחי בפיפ"א – ראש מחלקת פיתוח הכדורגל העולמי.


ונגר במשחק הפרידה מארסנל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי