באנגליה התמוגגו מהצמד של אובמיאנג: "הזכיר את הנרי"

פייר-אמריק אובמיאנג
פייר-אמריק אובמיאנג | Catherine Ivill/Getty Images

החלוץ, שכבש צמד ב-2:3 של ארסנל על אברטון ועלה לראש טבלת הכובשים, קיבל מחמאות. ארטטה ינסה להשאירו: "מקווה שנשכנע אותו שזה המקום הנכון עבורו". וגם: הנתון המדהים על השער הראשון

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

האם ארסנל חזרה למסלול? לתותחנים יש אמנם עוד דרך לעבור תחת מיקל ארטטה, אבל אתמול (ראשון) הם רשמו 2:3 גדול וקשה על אברטון החזקה של קרלו אנצ'לוטי, הראו הרבה אופי, רעב ונחישות כשביצעו מהפך – ואלו דברים שהרבה זמן לא נראו בקבוצה, שללא ספק נמצאת במגמת עלייה ולא הפסידה בשבעת משחקי הליגה האחרונים.

מי שכמובן נמצא בכותרות הוא פייר-אמריק אובמיאנג, שכבש צמד נהדר, העלה את הקבוצה למקום התשיעי והיא רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום החמישי, שיוביל בסיום העונה לליגת האלופות (זאת במידה שעונש ההשעיה של מנצ'סטר סיטי מהצ'מפיונס לא יתבטל). השחקן העלה את מאזנו ל-17 שערי פרמיירליג העונה והוא ממוקם בראש טבלת הכובשים לצד ג'יימי וארדי מלסטר.

כידוע, לחלוץ מגאבון חוזה עד לסיום העונה הבאה ועד כה הוא סירב לחתום על הסכם חדש. בעקבות כך, בחודשים האחרונים נרשם בכל מקום אפשרי שהוא יעזוב בסיום העונה את ארסנל, בכדי שהמועדון יוכל להרוויח עליו לפני שישוחרר בחינם בקיץ הבא. בתקשורת האנגלית התלהבו מההופעה של החלוץ אמש והוא אף קיבל השוואה מחמיאה: "השער הראשון שלו הזכיר את תיירי הנרי. הוא בן 30 ונמצא בשיא שלו, ארסנל חייבת להשאיר אותו כדי להמשיך את ההתקדמות תחת ארטטה".


אדי אנקטייה כובש מהבישול של סאקה (Julian Finney/Getty Images)

אז האם המצב איתו ישתנה? המאמן הספרדי התייחס לכך בסיום המשחק ואמר: "הוא שחקן מעולה. הוא ראוי לכל ההתעניינות שיש סביבו מקבוצות אחרות, אבל אני מקווה שנוכל לשכנע אותו שארסנל זה המקום הנכון עבורו, ויש לו עתיד כאן".

הקשר/מגן שמאלי בן ה-18, בוקאיו סאקה, אשר נכנס אתמול כמחליף בדקה ה-17 במקום סיאד קולסינאץ', המשיך לפזר ניצוצות לכל עבר עם בישול עשירי העונה בכל המסגרות, כשסיפק הגבהה נפלאה בשער הראשון לעבר אדי אנקטייה בן ה-20, שהיה נהדר אף הוא. גם השער הזה מראה את השיפור של הקבוצה, שכן היה זה היה השער הראשון של ארסנל שהיו אחראיים לו שני שחקנים מתחת לגיל 21 מאז ספטמבר 2008. מי שעשה זאת לפני 11 וחצי שנים היה דנילסון, שבישל לניקלאס בנדטנר מול בולטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי