צפו: 0:1 לפאלאס על ברייטון, צ'לסי סיימה ב-2:2 מול בורנמות'

ססאר אספיליקווטה
ססאר אספיליקווטה | Marc Atkins/Getty Images

הבלוז המשיכו את השבוע המאכזב עם מעידה נוספת מול קבוצת התחתית. אולנסו כיכב עם צמד, לרמה וקינג הפכו זמנית. איו העניק נקודות חשובות לקבוצה של הודג'סון מול השחפים

(גודל טקסט)

אחרי שהמחזור ה-28 של הפרמיירליג נפתח אתמול (שישי) במשחק בין נוריץ' ללסטר, הוא נמשך גם היום (שבת) עם חמישה משחקים. במוקד, ליברפול נגד ווטפורד (19:20, ספורט1).עוד לפני כן, צ'לסי המשיכה את השבוע המאכזב עם 2:2 בבורנמות', ווסטהאם ניצחה 1:3 את סאות'המפטון וניוקאסל נפרדה ב-0:0 מול ברנלי. במשחק המוקדם של היום, קריסטל פאלאס השיגה 0:1 חשוב על ברייטון.

בורנמות' – צ'לסי 2:2
אחרי המפלה נגד באיירן מינכן צ'לסי קיוותה לצאת לדרך חדשה מול קבוצת התחתית שנאבקת על חייה. זה התחיל טוב עבור הבלוז כאשר מרקוס אלונסו העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-31, אך המארחת השלימה מהפך מפתיע בתחילת המחצית השנייה בזכות שערים של ג'פרסון לרמה (54) וג'ושוע קינג. חמש דקות לסיום אלונסו השלים צמד ומנע מבוכה נוספת מפרנק למפארד.

ברייטון – קריסטל פאלאס 1:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
אחרי שגברה על ניוקאסל, הקבוצה של רוי הודג'סון חיברה ניצחון שני ברציפות בתוצאה זהה, עלתה למקום ה-12 (לפחות זמנית) והגדילה את הפער מהקו האדום ל-12 נקודות, כך שהיא יכולה להרגיש בטוחה לקראת ההמשך ואפילו להסתכל למעלה, שכן היא נמצאת ארבע נקודות בלבד מהמקום השישי. מנגד, השחפים סופרים כבר שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון והפער שלהם מהקו האדום עומד על ארבע נקודות בלבד. הם עלולים להסתבך עוד יותר בתחתית בהתאם לשאר תוצאות המחזור ולהתקרב למקום שמוביל לירידת ליגה. את השער היחיד במשחק כבש ג'ורדן איו, שסיים בצורה טובה מתוך הרחבה אחרי בישול נהדר של כריסטיאן בנטקה בדקה ה-70.

תוצאות נוספות
ווסטהאם – סאות'המפטון 1:3
ניוקאסל – ברנלי 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי