קלופ: "מנסים להאשים את לוברן בתבוסה שלנו, לא אתן לזה יד"

דיאן לוברן, יורגן קלופ
דיאן לוברן, יורגן קלופ | Catherine Ivill/Getty Images

רגע לפני צ'לסי בשמינית גמר הגביע (שלישי, 21:35, ספורט2), מאמן ליברפול הגן על הבלם שלו, שרשם הופעה נוראית ב-3:0 הכואב לווטפורד והחמיא ללמפארד. מילנר וג'ו גומס יחזרו לסגל

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול קיוותה להעפיל לשמינית גמר הגביע האנגלי, אך כבר הייתה מוכנה לוותר עליו כשבחרה ב-4 בפברואר לעלות עם קבוצת המילואים ואפילו עם מאמן קבוצת המילואים למשחק הגומלין מול שרוסברי, זאת אחרי שהמשחק הראשון הסתיים ב-2:2. ההחלטה התקבלה בכדי להוריד עומסים ולהוציא את השחקנים לפגרת החורף אחרי תקופה סופר לחוצה. בסופו של חבורת השחקנים הצעירים והאלמונים הצליחו להשיג 0:1 יקר ואפשר להגיד אפילו מפתיע, ומחר (שלישי) הקבוצה תגיע לסטמפורד ברידג' לקרב במסגרת שמינית הגמר נגד צ'לסי (21:35, ספורט2).

זה כמובן לא יהיה פשוט לקבוצה של יורגן קלופ, שמגיעה אחרי הפסד הליגה הראשון שלה העונה והראשון שלה מזה יותר משנה (44 משחקי ליגה), כאשר הובסה 3:0 מול ווטפורד בשבת האחרונה. מעניין לראות האם מוליכת הפרמיירליג תדע כיצד להתאושש, שכן היא לא התמודדה עם יותר מדי מצבים כאלה בחודשים האחרונים. המנצחת תעלה לשלב הבא, ואם בתום 90 דקות לא תהיה הכרעה ייערך משחק חוזר. 

אגב, מאמן קבוצת המילואים, ניל קריצ'לי, סיים את תפקידו לטובת משרת המנג'ר של בלקפול מהליגה השלישית. הקפטן הפצוע ג'ורדן הנדרסון ימשיך להיעדר, כמו גם נאבי קייטה, אך הבשורות הטובות מבחינת המייטי רדס הן חזרתם של ג'יימס מילנר ובעיקר ג'ו גומס לכשירות, כאשר האחרון נמצא בתמונת ההרכב ועשוי לפתוח לצד וירג'יל ואן דייק במרכז ההגנה אחרי ההופעה החלשה של דיאן לוברן המושמץ בהפסד האחרון.


ג'ו גומס (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

קלופ דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת הקרב מול הבלוז והתייחס לביקורת על הבלם הקרואטי: "זה לא הוגן. אם רוצים להאשים את לוברן בתבוסה שלנו אני לא אתן לזה יד. זה אתגר לא פשוט לשחק מול טרוי דיני (חלוצה של ווטפורד). גם לוברן וגם ג'ואל מאטיפ סיפקו כמה משחקים סנסציוניים העונה וזה קשה להיות בכושר טוב ובקצב טוב אם אתה לא משחק הרבה".

המאמן הגרמני החמיא למאמן היריבה, פרנק למפארד: "ממה שאני רואה, הוא עושה 'סופר עבודה'. אני אוהב מאוד את הפרויקט שלו בצ'לסי. זה כיף שיש כל כך הרבה שחקנים צעירים מאוד מוכשרים. להילחם על הטופ ארבע שמוביל לליגת האלופות זה אומר שאתה צריך לגבור על שלוש-ארבע קבוצות לא פחות טובות וזה ממש לא פשוט".

"זה גביע, יש הזדמנות אחת וצריך לנצח אותה כדי לעבור שלב", המשיך קלופ. "זה יהיה קשה מאוד וגם צ'לסי תעשה הכל כדי לעבור. יש לנו אקסטרה מוטיבציה אחרי ההפסד האחרון. זה לא שיש פחות לחץ במשחקי הגביע, אנחנו ליברפול ותמיד יש עלינו לחץ לנצח. כולם מצפים שנעשה את זה, ושוב, זה לא יהיה פשוט. צ'לסי תפתח עם הרבה שחקנים מנוסים דוגמת אוליבייה ז'ירו, ווילאן ופדרו".

על רצף 18 הניצחונות בליגה שנעצר: "אף אחד לא יכול להגיד לנו איך להתמודד בדרך הטובה ביותר עם ריצה כמו שעשינו. לא הייתי מרוצה מההופעה מול ווטפורד, אבל תמיד ידעתי שביום מן הימים זה ייעצר. זה נחמד שעכשיו אחרי שהפסדנו שואלים אותי שאלות שונות במסיבת העיתונאים. אף שחקן במשחק האחרון לא שיחק ברמה הרגילה שלו".


למפארד. קיבל מחמאות מקלופ (Catherine Ivill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי