למפארד התגאה בניצחון על "הקבוצה הטובה ביותר באנגליה"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Shaun Botterill/Getty Images

מנג'ר צ'לסי התמוגג מה-0:2 על ליברפול בגביע האנגלי: "מסוג הרגעים שצריך לחגוג". בארקלי, כובש השער השני, הודה: "כאוהד אברטון, זה תמיד חלום להבקיע נגד ליברפול". גילמור בן ה-18 סחט מחמאות: "בוס אמיתי"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי סיפקה אמש (שלישי) את אחת ההופעות המרשימות שלה העונה, שהסתיימה בניצחון יוקרתי 0:2 על ליברפול בדרך לרבע גמר הגביע האנגלי. הבלוז הנחילו למוליכת הפרמיירליג הפסד שני רצוף בזכות שערים של וויליאן ורוס בארקלי, והמאמן פרנק למפארד החמיא לשחקניו על הריכוז, הנחישות והאיכות שהפגינו אל מול היריבה העוצמתית.

"אני מאוד גאה כי הם (ליברפול) הקבוצה הטובה ביותר באנגליה", הביע למפארד את שביעות רצונו לאחר הניצחון, "מה שהם עושים השנה בליגה בלתי ייאמן, לכן זה מיוחד מבחיתנו לספק הופעה שכזו, שהייתה יחידה במינה. אנחנו יודעים היטב שעדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות ושלפנינו דרך ארוכה בדרך אל היעד, אבל זה מסוג הרגעים שצריך לחגוג", הדגיש המאמן.

בארקלי, אשר גדל באברטון – יריבתה העירונית של ליברפול והגיע ממנה לצ'לסי, הודה כי עבורו זו הייתה הגשמת חלום לכבוש נגד המייטי רדס: "להבקיע נגד ליברפול זה ענק מבחינתי. בתור אוהד אברטון, זה תמיד חלום לכבוש נגדם".

מי שזכה למחמאות רבות היה בילי גילמור בן ה-18, שקיבל במפתיע את חולצת ההרכב במרכז הקישור של צ'לסי לאחר שערך שש הופעות בלבד העונה. הסקוטי הוכיח שהמעמד והיריבה כלל לא גדולים עליו ובארקלי לא היה מופתע מכך: "הוא היה מבריק, אבל ראיתי אותו באימונים והוא היה ברמה הזו כבר בעונה שעברה".

הגשים חלום. בארקלי חוגג עם גילמור (Shaun Botterill/Getty Images)
הגשים חלום. בארקלי חוגג עם גילמור (Shaun Botterill/Getty Images)

שחקן העבר אלן שירר התפעל מההופעה של של גילמור, שנבחר לשחקן המצטיין על כר הדשא וזאת למרות שרק בחודש שעבר קודם לקבוצה הבוגרת של המועדון הלונדוני. "הוא עשה זאת כמו בוס אמיתי", החמיא חלוץ העבר ופרשן BBC בהווה, "הוא עשה כל מה שביקשו ממנו בצורה נהדרת. ראיתי את צ'לסי העונה וז'ורז'יניו יודע להניע את הכדור, אבל הוא לא עושה את מה שהבחור הצעיר הזה עשה מבחינת השגת הכדור ומסירתו קדימה. יתרה מזאת, הוא גם סייע לרביעיית ההגנה בצורה נפלאה. כל מה שהוא עשה היה במקום. איזה ביטחון ואמונה ביכולות של עצמו, הוא רק בן 18!".

בזמן שז'ורז'יניו מושעה ומתאו קובאצ'יץ' פצוע, גילמור עשוי לקבל דקות משחק נרחבות גם במשחקים הקרובים של הבלוז. על כך אמר למפארד: "הביטחון והתעוזה שהוא הפגין נגד יריבה כמו ליברפול היו מבריקים. עכשיו יש לנו בעיה – ז'ורז'יניו מורחק לשני משחקים, קובאצ'יץ' פצוע, נתתי לבילי לשחק בגלל איך שהוא מתאמן. נראה מה יהיה, אבל זו התחלה נהדרת מבחינתו".


"בוס אמיתי". גילמור מכדרר (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי