צפו: מנצ'סטר יונייטד עלתה לרבע גמר הגביע לאחר 0:3 על דרבי

לוק שואו
לוק שואו | Matthew Peters / Contributor

במפגש פיקנטי נגד וויין רוני, השדים האדומים לא התקשו מול הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. אודיון איגהלו כבש צמד, לוק שואו הוסיף שער מוזר. היריבה הבאה: נוריץ'. אתלטיק בילבאו בעפילה לגמר הגביע הספרדי

(גודל טקסט)

כמו משחקי הגביע בישראל, גם ברחבי אירופה שיחקו הערב (חמישי) במסגרת הגביעים המקומיים. מנצ'סטר יונייטד עלתה לרבע גמר הגביע האנגלי לאחר ניצחון על דרבי קאונטי. בספרד, אתלטיק בילבאו העפילה לגמר הגביע למרות הפסד לגרנאדה ובצרפת סנט אטיין גברה 1:2 על ראן ועלה לגמר הגביע.

דרבי קאונטי – מנצ'סטר יונייטד 3:0
מנצ'סטר יונייטד עשתה עוד צעד בדרך לסיום העונה הנוכחית עם תואר, לאחר שגברה 0:3 על דרבי קאונטי בשמינית גמר הגביע האנגלי. השדים האדומים הגיעו לביתו הנוכחי של וויין רוני, מי שמזוהה עם יונייטד יותר מכל קבוצה אחרת לאחר שרשם לא פחות מ-559 משחקים במדיה ומחזיק בתואר מלך השערים של מועדון הפאר. במשחק הערב ראה רוני את לוק שואו כובש ראשון, ולאחר מכן אודיון איגהלו השלים את החגיגה עם צמד משלו.

אולה גונאר סולשיאר ושחקניו נמצאים בתקופה טובה מאוד מבחינתם, כשהם לא הפסידו בשמונת המשחקים האחרונים שלהם. במשחק הערב הם היו עדיפים כמעט בכל דקותיו, ולאחר 33 דקות של כדורגל זה גם התבטא בלוח התוצאות כששואו בעט כדור חזק מאוד על הדשא והכניע את השוער קלה רוס בצורה משונה מאוד.


הערב והעתיד. וויין רוני וברונו פרננדש ( Michael Regan / Staff)

שמונה דקות לאחר איגהלו הכפיל את היתרון של מנצ'סטר יונייטד עם שערו השני במדים האדומים, ובדקה ה-70 הוא חתם את תוצאת המשחק עם צמד. היריבה הבאה של האדומים תהיה נוריץ', כאשר המשחק ביניהן יתקיים ב-21 במרץ.

גראנדה – אתלטיק בילבאו 1:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
לראשונה מאז 1927, דרבי באסקי ייערך בגמר הגביע הספרדי. לאחר שריאל סוסיאדד ניצחה אתמול מיראנדס, אתלטיק בילבאו העפילה הערב למשחק הגמר בצורה הדרמטית ביותר. כשהיא מחזיקה ביתרון 0:1 מהמשחק הראשון, החבורה של גאיזקה גאריטנו הגיעה לביתה של גרנאדה והייתה קרובה מאוד להדחה.

זה התחיל בדקה ה-48 כשקרלוס פרננדס נגח את שער היתרון של המקומיים, שהוכפל בדקה ה-76 אחרי נגיחה נוספת, כשהפעם זה היה חרמאן סאנצ'ס עם השער. המתח הגדול התנקז לדקה ה-81, אז יורי בריצ'יצ'ה חדר לרחבה של גרנאדה ובעזרת בעיטה חדה העלה את בילבאו לגמר אחרי דרמה גדולה.


שחקני בילבאו חוגגים את השער הדרמטי (Fran Santiago/Getty Images)

סנט אטיין – ראן 1:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
38 שנים חיכו בסנט אטיין כדי לחזור למעמד הגמר בגביע הצרפתי, והערב הרגע הזה הגיע בגדול, לאחר שער ניצחון דרמטי מאוד בתוספת הזמן. מי שעלתה ראשונה ליתרון במשחק הייתה דווקא האורחת ראן, לאחר שאמבייה ניאנג כבש בדקה ה-33 מהנקודה הלבנה. הירוקים חזרו למשחק עוד במחצית הראשונה כשטימותי קולודז'ייצ'אק קבע 1:1. בדקה ה-94 זה תורו של ריאד בודבוז להקפיץ את כל האצטדיון לאחר שער בדקה ה-94, שהיה שווה לסנט אטיין העפלה לגמר נגד פריז סן ז'רמן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי