צפו בתקציר: שערים נהדרים ו-0:4 ענק לצ'לסי על אברטון

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | Mike Hewitt/Getty Images

אחרי הניצחון על ליברפול, הקבוצה של למפארד פשוט פירקה את חניכיו של אנצ'לוטי והתבססה במקום הרביעי. מאונט (14), פדרו (21), וויליאן (51) וז'ירו (54) סיפקו גולים גדולים

קבוצות: אברטון צ'לסי
(גודל טקסט)

איזה שבוע נהדרת עוברת צ'לסי. אחרי שגברה על ליברפול בשמינית גמר הגביע האנגלי לפני חמישה ימים, הבלוז רשמו היום (ראשון) ניצחון נוסף וענק, כשהביסו 0:4 על אברטון החזקה במסגרת המחזור ה-29 של הפרמיירליג. בכך, שלוש הנקודות ביססו את הקבוצה של פרנק למפארד במקום הרביעי בטבלה, בדרך להשגת הכרטיס לליגת האלופות בסיום העונה.

מנגד, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון עם הופעה נוראית, נותרה  במקום ה-12 בטבלה – עשר נקודות מעל הקו האדום ו-11 נקודות פחות מצ'לסי הרביעית. הטופיז נמצאים כמובן גם מחוץ לגביע ולא נותר להם הרבה על מה להילחם העונה, למעט על מקום בליגה האירופית.

ההצגה החלה בדקה ה-14, כשפדרו פרץ באגף השמאלי ומצא בתוך הרחבה את מייסון מאונט. הקשר הצעיר קבע 0:1 אחרי שהסתובב בצורה פנטסטית ובעט כדור חד ומצוין לפינה הקרובה של ג'ורדן פיקפורד, שנכנע. שבע דקות בלבד עברו והתוצאה הוכפלה, כשהפעם רוס בארקלי סיפק כדור עומק אדיר לפדרו, שנותר במצב של אחד על אחד מול השוער וסיים בצורה נפלאה.


שחקני צ'לסי חוגגים (Shaun Botterill/Getty Images)

ציפינו לראות שיפור אצל אברטון במחצית השנייה, אך זה רק הפך גרוע יותר. בדקה ה-51 וויליאן קבע 0:3 עם בעיטה פנטסטית מ-20 מטרים לפינה אחרי בישול נוסף של בארקלי. התוצאה הפכה למשפילה בדקה ה-54, כשאוליבייה ז'ירו דחף את הרגל להגבהה של וויליאן שהגיע מהאגף השמאלי ודחק מקרוב את ה-0:4 עם סיומת שכל כולה נחישות. בדקה ה-57 פדרו היה חייב לכבוש את החמישי, אך החמיץ מול פיקפורד.

אגב, למפארד העניק את אפודת השוער הראשון בחזרה לקפה אריסבלאגה, שאיבד אותה במחזורים האחרונים לווילי קבאז'רו, אך היה פנטסטי מול ליברפול בגביע. שחקן נוסף שפתח בהרכב היה בילי גילמור בן ה-18, שניצל את ההיעדרות העצומה בקישור האחורי, שכן אנגולו קאנטה ומתאו קובאצ'יץ' לא כשירים וז'ורז'יניו נעדר בעקבות צהובים, מה שהביא את השחקן הצעיר ל-11 והוא השלים 90 דקות מרשימות במיוחד. גם טינו אנג'ורין וארמנדו ברויה בני ה-18 שותפו כשעלו כמחליף בדקה ה-71 וה-86 בהתאמה, ונהנו שניהם מהופעות בכורה בקריירה בפרמיירליג.


פדרו חוגג (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי