קלופ מותח ביקורת על סימאונה: "לא מבין למה אתלטיקו משחקת ככה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Laurence Griffiths/Getty Images

מאמן ליברפול לא אהב את הסגנון ההגנתי של היריבה שהדיחה אותו מליגת האלופות והגן על אדריאן: "יודע שטעה". הנדרסון: "חייבים לעכל את ההפסד ולסיים את הליגה בצורה טובה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אפשר להגיד שהעונה של ליברפול נגמרה? אחרי שהקבוצה הפסידה אתמול (רביעי) 3:2 אחרי הארכה לאתלטיקו מדריד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, הודחה מהמפעל ואיבדה את תואר אלופת אירופה, לקבוצה של יורגן קלופ לא נותרו עוד מטרות רבות העונה. האליפות כבר נמצאת בכיס שלה והיא צפויה לזכות בה רשמית עוד בחודש הקרוב, אך מהצ'מפיונס והגביע האנגלי היא הודחה וכעת השחקנים יצטרכו למצוא דרכים לדרבן את עצמם עד לסיום העונה. רק עד לפני מספר שבועות הקבוצה עוד חלמה על טרבל היסטורי, אך כעת היא תתחרה רק במפעל אחד.

הכל היה נראה בכיוון הנכון, כשהמייטי רדס עלו ל-0:2 בתחילת ההארכה, שזו כמובן תוצאה שהייתה לוקחת אותם לרבע הגמר, אך לאחר מכן טעות של השוער השני אדריאן (שהחליף את אליסון הפצוע) החזירה את הקולצ'ונרוס למשחק, כשהספרדי ניסה להרחיק בצורה גרועה מאוד ובעצם "בישל" למרקוס יורנטה את השער המצמק, שבעצם החזיר את היתרון לקבוצה של דייגו סימאונה.

קלופ הגן על השוער שלו: "כל מי שראה את המשחק ראה שהתוצאה יכלה להיות שונה. אהבתי את מה שהשחקנים הראו ב-90 הדקות הראשונות והטעות היחידה שלנו הייתה שכבשנו את השער השני שלנו מאוחר מדי. אהבתי את הכדורגל ששיחקנו, עשינו הרבה בעיות לאתלטיקו. המסירה של אדריאן הייתה החלטה שגויה. אני אוהב את הבחור הזה, אבל זה הפך להם את המשחק לקל. לא נאשים, הוא גבר והוא יודע שהוא טעה. לא נשפוט אותו".


אדריאן מאוכזב (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

המאמן הגרמני אף ביקר באופן ברור את סגנון המשחק של הרוחיבלאנקוס וסימאונה: "אני לא מבין איך אתלטיקו בוחרת לשחק בסגנון משחק כזה עם השחקנים שיש לה. כשאני רואה שחקנים כמו קוקה, סאול ומרקוס יורנטה אני חושב שהם יכולים לשחק כדורגל שונה ולא לחכות בחצי המגרש שלהם ולצאת למתפרצות. מגיע לאתלטיקו לעלות, היא ניצחה בשני המשחקים. שיהיה לה מזל טוב", סיכם קלופ, שעבורו זה היה הפסד ראשון במשחק נוקאאוט באנפילד מאז מונה למאמנה של ליברפול.

הקפטן, ג'ורדן הנדרסון, אמר: "זה לא נעים, אבל עלינו לעכל את ההפסד ולסיים היטב את העונה בליגה. אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל בסך הכל היינו טובים מאוד. יצרנו כל כך הרבה הזדמנויות להבקיע, אבל יאן אובלק סיפק כמה עצירות גדולות. קשה לשחק נגד אתלטיקו, הם מגנים מצוין, אבל עדיין הגענו להרבה מצבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי