דיווח: כוכב 'סנדרלנד עד המוות' עשוי לחתום בקבוצת פרמיירליג

ג'וש מאג'ה
ג'וש מאג'ה | Harriet Lander / Stringer

באנגליה מדווחים שהחלוץ ג'וש מאג'ה, שנמכר לבורדו בינואר 2019 תמורת 1.5 מיליון ליש"ט, נמצא על הכוונת של ווסטהאם וקריסטל פאלאס. תג המחיר: עשרה מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

סביר להניח שמעולם לא שמעתם את שמו של ג'וש מאג'ה, אלא אם אתם עכברי כדורגל או שצפיתם בעונה השנייה של סדרת הטלוויזיה המצליחה 'סנדרלנד עד המוות', שעלתה לאחרונה לשידור בחברת נטפליקס ומעוררת הד גדול בקרב חובבי הענף.

קצת רקע: החלוץ הצעיר, שהיה השחקן המשמעותי ביותר של סנדרלנד בעונת 2018/19, במהלכה היא התמודדה על עלייה לצ'מפיונשיפ ונכשלה, נמכר במהלך חודש ינואר לבורדו הצרפתית תמורת 1.5 מיליון ליש"ט בלבד, זאת לאחר שחוזהו אמור היה להסתיים בקיץ והקבוצה חששה לאבד אותו ללא תמורה.

כשנה וחצי לאחר אותה עסקה, שפגעה קשות בשאיפות העלייה של סנדרלנד לצ'מפיונשיפ, בתקשורת האנגלית מפרסמים שמאג'ה, שהבקיע במדי סנדרלנד 15 שערים ב-24 הופעות, עשוי לשוב לממלכה – אלא שהפעם לבמה המרכזית ביותר. על פי הדיווח, ווסטהאם וקריסטל פאלאס מהפרמיירליג בוחנות אפשרות לצרף את החלוץ בן ה-21 בקיץ הקרוב, כאשר תג המחיר שהציבה לו בורדו הוא עשרה מיליון ליש"ט – פי 6.6 מהסכום בו הוא נמכר לקבוצה הצרפתית.

מאג'ה אמנם כבש העונה רק שישה שערי ליגה במדי בורדו, אך הוא עשה זאת ב-722 דקות בלבד. החלוץ פתח בהרכב של המאמן פאולו סוזה רק שש פעמים והוזעק 15 פעמים מהספסל. בסך הכל, מאזנו בצרפת עומד על תשעה שערים ב-31 הופעות בכל המסגרות מאז שהצטרף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי